Hoi allemaal
Ik werk aan solidworks 2018 sp3 (ik ben onafhankelijk, ik heb de licentie gekocht, maar ik heb de updates niet genomen, dus geen toegang tot onderhoud)
Ik begrijp het venster niet om gezichten of lichamen of wat dan ook te selecteren dat zwart is geworden
Ik heb geprobeerd solidworks te repareren en vervolgens opnieuw te installeren , het probleem blijft bestaan
Ik heb ook geprobeerd om mijn grafische kaart drivers opnieuw te installeren
Als je een idee hebt, zou het super leuk zijn, ik werk aan een groot project en ik moet mijn stukken inkleuren
Bedankt
Thomas
bug_apparence.png
Hallo
Doet u dit alleen in de functie "Uiterlijk" of is dit ook het geval bij andere functies waarbij u gezichten moet selecteren (bijv. functie "Concept")?
Een weg misschien om te verkennen, het pad van "Color Samples" is misschien niet goed in de SW-opties.
Vriendelijke groeten
dossier_couleurs.png
4 likes
Vreemd dat het aanhoudt, vooral na het uitvoeren van de manipulaties die je hebt aangekondigd.
Heb je het register opgeschoond tussen het verwijderen en opnieuw installeren?
Werkt de rest, ongeacht dit gebied? d.w.z. als je op een gezicht klikt, neemt het dan de kleur aan?
Zijn er andere functies (met behulp van een analoog selectiegebied, zoals filet/afschuining) die hetzelfde probleem hebben?
Nog een laatste IT-lead: maak een nieuwe gebruiker aan op de machine. Als het werkt, is er waarschijnlijk een probleem in het register, zie dan mijn eerste vraag.