Gedetailleerde weergave van bugs

Hallo
Ik heb een bug in een tekening in een detailaanzicht.
Als ik de basisdetailweergave neem die de aslijnen omvat, heb ik een dimensieprobleem, detailweergave C, aan de andere kant als ik de aslijnen wis en ze opnieuw doe, werkt het correct, detailweergave A, probleem dat ik niet heb op detailweergave B op dezelfde manier gebouwd!
Is deze bug bekend?

Bedankt.

Hallo @pascal_babel

Is het de bedoeling dat je twee keer hetzelfde detail A en C zet.

Dat is waarschijnlijk wat het zwermen veroorzaakt. Verwijder C bijvoorbeeld om te zien.

Vriendelijke groeten

2 likes

Hallo.

Heb je je ruimtegaten verplaatst? Als dat zo is, moeten je assen niet gevolgd zijn en moet je ze inderdaad opnieuw opbouwen. Daarom moet u uw afmeting beter aan uw boorwerk hechten in plaats van aan de assen

3 likes

Hallo;

Als de assen van de gaten in de tekening zijn gebouwd, zijn ze helemaal niet betrouwbaar (het zijn slechts schetsen zonder beperkingen). We zouden de voorkeur geven aan de assen uit de 3D-import (Modelobjecten / boorassistent).
image

Maar zoals @coin37coin zegt... Het is altijd veiliger om de afmeting aan de boring te hangen in plaats van aan de assen.

3 likes

Ik had dit punt eigenlijk niet aan de orde gesteld @Maclane ... Maar als je te maken krijgt met de objecten van het model, kun je er net zo goed de afmetingen van herstellen. Meer veiligheid op tracking/aanpassingen :innocent:

1 like

@Zozo_mp A en C is om het verschil aan te geven tussen wat wordt gegenereerd door SW en wat handmatig wordt gemaakt.

Wat betreft de assen, ze zijn inderdaad gemaakt in de tekening, maar waarom werkt het in dit geval correct op detailaanzicht B waarvoor ik op dezelfde manier te werk ben gegaan. Bovendien zouden we, gezien het verschil in afmeting (ongeveer 4 mm), moeten zien dat de assen niet gecentreerd zijn in de gaten, wat niet het geval is. Er is iets mis...
Tot nu toe heb ik hier nog nooit een probleem mee gehad!

1 like

Hallo

Ik stel voor om de instellingen van de weergaven te controleren:
" Geprojecteerde beoordelingen" of " Werkelijke beoordelingen ".
Alle weergaven moeten de instelling " Geprojecteerde dimensies" hebben.