Bellen en stuklijsten voor gelaste onderdelen

Hallo

Ik heb een probleem met het selecteren van de stuklijst die wordt gebruikt voor de ballonnen van een tekening. Het is een mechano-gelast onderdeel. Ik heb in mijn tekening twee nomenclaturen gezet, een genaamd gelaste onderdelen die de te lassen elementen samenvat met hun lengte en aantal en dan een andere klassieke waar ik andere informatie wilde plaatsen. Maar in het grote geheel blijven bubbels koppig verbonden met deze tweede nomenclatuur. Meestal is het in de eigenschappen van de weergave mogelijk, in het geval van meerdere stuklijsten, om degene te kiezen die u wilt koppelen. Maar hier, onder het voorwendsel dat het een nomenclatuur van gelaste onderdelen is, wordt het niet eens genoemd, het is even oneerlijk als vervelend, ik moet iets vergeten zijn. Ik voeg een verklarend bestand toe, ik geef aan dat ik SW 2019 SP2.0 heb

Met al mijn dank aan degene die mij zal kunnen verlichten

choix_de_nomenclature.pdf

Hallo

Je zult dit des te vervelender vinden omdat ik voor mij de keuze heb tussen de 2 nomenclaturen, een voor de lijst met gelaste onderdelen en een andere basis, beide gemaakt vanuit dezelfde weergave van mijn tekening, en mijn bubbels zijn goed verwant aan de een of de ander, afhankelijk van de selectie die ik maak in de eigenschappen van de zicht. Ik zit op SW2019 SP4.

Vriendelijke groeten

Goedenavond

Het is inderdaad vervelend, maar het helpt me niet al te veel. Dat is precies wat ik deed, maar zonder uw succes, zou er een bug zijn? Ik heb de indruk dat de jaargang 2019 echt niet de beste is.

Goedenacht

Goedenavond

Dit kan een bug zijn die in latere versies is opgelost. Heb je de mogelijkheid om te upgraden naar SP4 of SP5?

1 like

Nee, ik zit vast aan de SP2, de onderhoudskosten zijn vrij duur gezien de aangebrachte verbeteringen, ik wilde liever niet in de wapenwedloop vallen. Helaas heeft deze 2019-versie elke dag nieuwe verrassingen voor mij in petto. Als dit probleem een bug is, zal het niet het eerste zijn.

Ik durf te hopen dat deze keer een goede ziel me het vakje zal laten zien om te controleren dat ik het vergeten ben....

Bedankt

Ik weet niet of je zelfs zonder een onderhoudscontract de SP5 niet kunt krijgen (via de update-zoekfunctie die in SW is ingebouwd).

Helaas nee, ik word weggegooid maar ik pak mijn telefoon want zo'n flauwe versie is niet menselijk

Hallo

Kunt u het probleem niet omzeilen door uw hoofdstuklijst op "tabelleerlijst" en "gedetailleerde nummering" te zetten?

1 like

Ik kan inderdaad een meer bruikbare nummering krijgen, als het niet werkt door de deur moet je het raam proberen.....

Bedankt en een fijne dag verder

1 like