Buste van een vrouw - oppervlaktegaas

Hoi allemaal

Het is alweer een tijdje geleden dat ik op de site ben geweest...
Ik heb een probleem met een solidworks-bestand.
Dit bestand is een buste van een vrouw en in de boom zit een STL-grafiek.
Ik wil dit bestand omzetten in een solide lichaam zodat ik vervolgens plakjes kan snijden en ze met een CNC kan bewerken.
Het probleem is dat dit bestand op sommige plaatsen "mesh-openingen" moet hebben en daarom onmogelijk om het met mijn kleine vaardigheden opnieuw te bewerken.
Dit bestand is 32 MB groot en ik kan het delen.
Misschien heeft iemand een idee om mijn probleem op te lossen.

In de tussentijd wens ik u een prettige dag

Kanton Jeanartemis

Hallo
Kun je niet een eenvoudige verwijdering van materiaal (met een schets van "latten") aan de zijkant van je buste (origineel massief) doen om plakjes te maken?

Je maakt een rechthoek van de dikte van het lemmet, hoger dan het model, en vervolgens een herhaling op de schets uit de gewenste plakdikte (minus de dikte van het blad) om het hele model te bedekken.
Vervolgens zal een materiaalverwijdering het model in plakjes snijden, waardoor afzonderlijke lichamen worden gegenereerd.

Hallo
Probeer deze procedure
Open → Bestandstype → kies het mesh-bestandstype (stl...), dit stelt u in staat om de opties te zien → Opties → net als ik aanvink, vervolgens naar het stl→-bestand te zoeken en ten slotte te openen.
Als de stl geen fout heeft, gaat deze correct open. Als stl te gedetailleerd is, moet je ram hebben en geduld hebben.

Het is solide

2 likes

Hallo, bedankt voor je antwoord.
Ik heb deze methode eerder geprobeerd, maar het probleem is dat solidworks mijn buste niet ziet.
Hij vertelt me dat hij geen materie kan verwijderen als er geen materie aan de basis is...

Hallo
Ja, dat is wat ik eigenlijk wil doen, maar mijn buste is "transparant in de ogen van solidworks.
Misschien houdt hij niet van vrouwen... Om te gillen
Deze vraag had ik al een tijdje geleden gesteld.
Ik denk dat mijn bestand niet schoon is en dat er gaten in het gaas zitten.
Ik ga er nog een downloaden, ik betaal voor deze...
Ik ga het onderwerp sluiten omdat het probleem waarschijnlijk te wijten is aan mijn onjuiste bestand aan de basis.
Bedankt aan jullie 2 voor het beantwoorden van mij.
Ik wens u een aangenaam einde van de zondag

Kanton Jeanartemis

Ik kan je helpen met een reparatie door Blender als het niet vertrouwelijk is.

1 like