Assemblymblies-bestanden verbergen

Hallo

Vandaag sta ik voor een probleem en ik zou graag uw mening over u allen willen hebben.

In mijn standaard modulemappen heb ik subsets die zijn geëvolueerd (verandering van index) en/of andere die ik niet meer gebruik (zie hieronder).

Ik wil geen archiefmap maken en deze ASM-bestanden verplaatsen om de eenvoudige reden dat ik het risico loop de links te verliezen als de assemblages worden gebruikt.

Ik wil alleen zichtbaar maken wat ik gebruik.

Het idee zou zijn om via vensters bestanden van oude of verouderde versies te verbergen.

Heb je dit ooit geprobeerd?

Wat denk je?

Hoe ga je hier aan jouw kant mee om? (Ik heb geen EPDM en het is niet actueel)

1 like

Hallo

Als u een archiefmap aanmaakt en uw verouderde bestanden via Solidworks Explorer verplaatst, zou het moeten werken!! Door Windows heb ik nog nooit getest..

Met Explorer is het te lang, aangezien Sw Explorer mijn hele server onder de loep zal nemen om eventueel de regels in de assemblages te veranderen.

1 like

Hallo

Alleen "verbergen" in Windows-eigenschappen kan werken, als voor andere gebruikers de weergave van verborgen bestanden/mappen is uitgeschakeld.

Anders ziet hij de bestanden, gewoon het pictogram is grijs

2 likes

In aanvulling op wat Franck zegt (het is de standaardconfiguratie voor ons: weergave van bestandsextensies en verborgen bestanden), als je een SW-bestand verbergt, kan het zijn dat het niet wordt gevonden, dus het is hetzelfde als het verplaatsen naar een archiefmap.
Persoonlijk vind ik het idee van het repertoire duidelijker om te gebruiken. Als het ontbreekt, zal SW het markeren, wat de gebruiker zou moeten waarschuwen dat ze op zoek zijn naar een verouderd document.
Hoeveel gebruikers zijn jullie?

4 gebruikers.

Het is dus mogelijk om te communiceren over het gedrag dat SW zal hebben.

Afgezien van het risico van verlies van de benchmark, is de nieuwe index achterwaarts compatibel met de oude?

Ik heb de bestanden verborgen met Old Revision.

Het werkt.