Hallo
Wanneer ik in een assemblage zit en ik selecteer een subassemblage uit de boomstructuur, verschijnt er een visualisatiekubus, is het mogelijk om deze te verbergen?
Ik gebruik SolidWorks 2021 SP5.
Bij voorbaat dank
Hallo
Wanneer ik in een assemblage zit en ik selecteer een subassemblage uit de boomstructuur, verschijnt er een visualisatiekubus, is het mogelijk om deze te verbergen?
Ik gebruik SolidWorks 2021 SP5.
Bij voorbaat dank
Hallo
Als je dit pictogram hebt
in de Boom van de Schepping; Klik gewoon met de rechtermuisknop en verberg het.
Anders kun je ook via het oog
Hallo
Bedankt voor je antwoord @ac_cobra_427 maar helaas heb ik dit pictogram niet in de boom:
Ik heb het op de assemblages en op de onderdelen.
Ok maar normaal gesproken kan dat via het oog in het midden van het scherm
Je kan het oog-icoontje toevoegen waar je maar wil en dit al minstens sinds 2018
Vriendelijke groeten
Kun je je ASM delen met de onderdelen in een zip/rar om een kijkje te nemen?
Helaas kan ik dat niet, geheimhouding verplicht.
Ik loste het probleem op door de subassemblage die problemen veroorzaakte in parasolid te exporteren en vervolgens opnieuw te integreren in de kopassemblage.
Nogmaals bedankt voor de tijd die ik aan mijn probleem heb besteed
Goedenavond
Blij dat je de oplossing hebt gevonden!
U kunt het onderwerp sluiten om een betere zichtbaarheid te geven van de onderwerpen die nog actief zijn.
Bedankt.
Kom ons van tijd tot tijd bezoeken en aarzel niet om te helpen, u moet veel dingen weten die voor ons zeer nuttig zouden zijn.
Vriendelijke groeten
Hallo
Ik heb een oplossing gevonden, geïmproviseerd in plaats van een haalbare oplossing, maar het loste mijn probleem op dat sporadisch blijft, dus geen zorgen meer.
Dank u voor uw hulp.
Ik heb de lijn gevonden in de kleurinstellingen die overeenkomt met deze kubus:
Ik post opnieuw omdat ik het probleem weer heb en ik weet niet wat ik heb gedaan om het terug te laten komen.
Ik kan het veranderen in wit, maar voor de schermen die ik moet maken, is het helemaal niet schoon... Ik blijf zoeken om deze verdomde kubus te verwijderen!!
Vooral omdat ik er in dezelfde assemblage in slaag om een schot te maken, een kubus en een schot niet...
Ik heb een oplossing gevonden. Al mijn componenten bevinden zich in de standaard basisweergave en de kubus verschijnt:
En als ik ze overschakel naar de randenmodus naar de gearceerde beeldmodus, heb ik die verdomde kubus niet meer!