CacheRefresh (hulpprogramma myPDMtools)

Hallo

Wie gebruikt het hulpprogramma "CacheRefresh"?

(hulpprogramma inbegrepen in de myPDMtools-suite : hiermee kunt u de lokale cache legen en sommige bestanden automatisch naar de nieuwste versie krijgen).

• Waar bewaar je het resultaat van de configuratie (een reeks *.dll, een .*exe bestand en een *.xml bestand?
  • Ik zou het opslaan in de EPDM, zodat de gebruikers van de 2 sites er toegang toe hebben, wanneer denk je?

• Waarom moet je werkstations identificeren in de instellingen?

Voor nu het resultaat van de configuratie waarvan het bestand "CacheRefresh.exe" zich in een map van ons netwerk bevindt , dan zet ik een snelkoppeling op het bureaublad van het uitvoerbare bestand en start ik het in plaats van "leeg de lokale cache" van de EPDM.

2 likes

Hallo

De configuratie van het hulpprogramma CacheRefresh bevindt zich in PDM, maar het hulpprogramma wordt gestart vanuit het exe-bestand dat in de configuratie wordt geëxporteerd. Het is het exe-bestand dat de verwerking zal uitvoeren en het kan worden uitgevoerd door een Windows-taak.

Door de locatie van de tool in te stellen, kunt u de bestanden installeren (uitpakken) om het uitvoerbare bestand te kunnen starten. Eenmaal geëxtraheerd, is er geen link naar de toolopties. Je kunt ze dus in ePDM zetten als je wilt. Aan de andere kant moeten alle bestanden lokaal zijn wanneer u de tool start.

Het identificeren van werkstations maakt het mogelijk om verschillende processen uit te voeren voor verschillende machines. Maar u hoeft de werkstations niet te identificeren, het teken "*" stelt u in staat om alle machines te verwerken, ongeacht hun naam. Bijgevoegd is de documentatie

Philippe

mypdmtools_2013_fr.chm
5 likes

Dus als ik het goed begrijp, moet ik, zodra de configuratie is voltooid vanuit de EPDM-beheerder, alle bestanden (*.dll,*.exe,*.xml) lokaal kopiëren op elk van de werkstations?

Als ik een wijziging aanbreng in de instellingen, word ik opnieuw gedwongen om alle bestanden op elke computer te kopiëren?

Nee

Met de bestanden kunt u alleen de tool starten.

De toolopties worden opgeslagen in de ePDM-kluis. Eenmaal ingesteld, hebben alle gebruikers in de kluis dezelfde opties. Dit is de reden waarom er een notie is van machinenaam, als we acties willen differentiëren op basis van bepaalde machines

5 likes