Hallo
Is het mogelijk om de menu's en muis zichtbaar te hebben bij het opnemen van een video met Solidworks?
Bedankt.
Hallo
Is het mogelijk om de menu's en muis zichtbaar te hebben bij het opnemen van een video met Solidworks?
Bedankt.
Zie deze link
Je hebt screenshotlogboeken en totale schermvideo of niet, naar keuze van de gebruiker
die alles filmt wat je doet
http://www.commentcamarche.net/download/capture-d-ecran-86
Screenshots zijn momenteel populairder dan het uploaden van afbeeldingen. Er zijn veel programma's die dit kunnen doen, zoals Free Screen Video Recorder. Deze software is ontwikkeld door DVDVideoSoft Ltd.
@+
Ik weet dat het mogelijk is om een video te herstellen met de menu's en de muis met behulp van het vastleggen van een probleem, maar ik wil deze methode niet gebruiken, en daar is het ook niet voor gemaakt. Aan de andere kant ben ik op zoek naar dezelfde soort video zonder andere software dan Solidworks te gebruiken.
Dus als je geen extern logboek wilt doorlopen
mijn antwoord is NEE, niet mogelijk
want via de interne Solidworks-video beheer je alleen de positionering van de camera's als ik me niet vergis
als ik de vraag goed heb begrepen
@+ ;-)
In "Bekijken/Screenshot/Video opnemen"
U kunt opslaan wat u doet in uw solidworks grafische venster. Maar we zien de menu's niet. noch de muis, als ik het me goed herinner.
Ja inderdaad, het is mogelijk om een schermvideo op te nemen, maar zonder de menu's en de muis.
GT22 Ik zal de software zo snel mogelijk proberen, ik zal je op de hoogte houden, bedankt.
Een kleine demo @ A.Leblanc zal leuk zijn, bedankt
@+ ;-)
Je had een raket voor ons kunnen tekenen ;-)
Bedankt voor je toewijding ;-)
Het is namelijk zo dat je het hele scherm of een deel van je keuze opneemt
Het is super mooi en vrij van +
@+ ;-)
Ja vspemens , ik aarzelde!
In eerste instantie wilde ik een eenhoorn maken; ), maar ik heb nu niet al te veel tijd.