Hallo allemaal;
wat is de beste screenshot-tool die u gebruikt om een tutorial te maken in CAD-software (bijvoorbeeld AutoCAD of SolidWorks)
Bedankt
Hallo allemaal;
wat is de beste screenshot-tool die u gebruikt om een tutorial te maken in CAD-software (bijvoorbeeld AutoCAD of SolidWorks)
Bedankt
GadWin Printscreen
Het stelt u met name in staat om een geminimaliseerd venster te selecteren en niet het hele scherm. Daarnaast is het mogelijk om bestanden te bewaren van alle gemaakte "zeefdrukken".
Gewoon de print screen-toets boven het numerieke toetsenbord en een klein beetje verf, gimp of andere beeldbewerkingssoftware.
Het knipprogramma !!
Hij is aanwezig sinds W7 en is erg goed :)
Zoals Mathieu van "PAINT" en om een deel van een scherm vast te leggen: ik gebruik "Capture Tool" (In "All Programs" dan "Accessories")
Hallo
Ik gebruik ook de W7-screenshot-tool (er is Screen Capture voor oudere Windows die ik eraan vastvoeg).
Een klein trucje dat werkt in standaard Windows, als ik alleen een venster wil, houd ik ALT ingedrukt en druk dan op de Print Screen-toets!
Wel zo praktisch voor bijvoorbeeld een pop-up foutmelding! En het voorkomt dat je later weer moet bijwerken!
hetzelfde boven ik op te slaan in + op imageshack of picasa beide gratis
voor kopieën en overdrachten
@+ ;-)
Hallo
Ik heb nog geen tutorial gedaan, maar ik denk er wel over na. Aan de andere kant heb ik al screenshots gemaakt in wat je wilt, wat ik aanbeveel is inderdaad net als alle anderen de Imp-schermtoets op het toetsenbord.
Als u Alt + Imp-scherm doet, wordt alleen het actieve venster afgedekt.
Tot slot, meer dan verf, zou ik Paint.net aanbevelen (gratis te downloaden). Het is de grote broer van Paint en het is naar mijn mening efficiënter dan de basisverf.
Vriendelijke groeten
Hallo
Van mijn kant gebruik ik een kleine en praktische gratis software, het heet printkey2000.
Zie ook CAPTURINO zeer praktisch, mogelijk om het opnamegebied te selecteren.