Hallo, ik heb een probleem met mijn onderdelen en montagegegevenskaarten. Als er maar één configuratie is, ben ik geen probleem, maar zodra ik meerdere configuraties heb, wanneer ik de kaart open om ze te wijzigen en ik valideer, wordt er soms geen rekening gehouden met mijn wijzigingen. Ik heb de indruk dat het nogal willekeurig is, Of hij er nu rekening mee houdt of niet, ik moet meerdere keren opnieuw beginnen. Weet u waar het probleem vandaan komt en hoe u het kunt oplossen?
Hallo
Als u meerdere configuraties heeft en in de instellingen van de vakjes op de gegevenskaarten de optie "Alle configuraties bijwerken" niet is aangevinkt, dan wordt alleen de configuratie gewijzigd waarin u uw waarden hebt ingevoerd.
Hallo, bedankt voor je antwoord.
momenteel is de optie "Alle configuraties bijwerken" niet aangevinkt.
En toch, als ik de kaart valideer nadat ik alles heb gewijzigd wat ik wilde, en ik kom terug op de kaart, wordt er geen rekening gehouden met de wijzigingen, maar zoals ik al zei, het is niet de hele tijd, ik begrijp het niet.
Als ik 10 configuraties in mijn kamer heb, moet ik dan configuratie per configuratie wijzigen en tussen elke configuratie valideren? Of kan ik de 10 configuraties wijzigen en vervolgens valideren?
Hallo
"Als ik 10 configuraties in mijn kamer heb, moet ik dan configuratie per configuratie wijzigen en tussen elke configuratie valideren? of kan ik alle 10 configuraties wijzigen en vervolgens valideren?"
Als u wilt dat de wijziging in al uw configuraties wordt toegepast, moet de optie "Alle configuraties bijwerken" worden aangevinkt
Voor de aanpassingen die "verdwijnen" zijn er soms problemen wanneer het netwerk/de server overbelast is.