PDM Zoeken Kaart - Opties

Hallo allemaal!

Ik probeer iets te doen met de PDM-zoekkaarten, maar dat lukt me niet, dus ik roep uw hulp in :slight_smile:
Is het mogelijk om op een zoekkaart een selectievakje (of iets dergelijks) te maken waarmee u het zoekpad kunt wijzigen of alleen bepaalde bestanden met een specifieke variabele in de zoekresultaten kunt weergeven?

Bij voorbaat dank voor degenen die de tijd nemen om te antwoorden!

Hallo
Kunt u uw probleem iets beter uitleggen? :slight_smile:
Ik weet niet zeker of ik uw verzoek heb begrepen.

Laten we zeggen dat ik 2 selectievakjes op mijn zoekkaart heb "A" en "B" respectievelijk.
Ik zou graag willen dat wanneer ik het vakje "A" aanvinkt, de zoekopdracht wordt uitgevoerd op een pad van het type "C:\pad A" en op dezelfde manier als ik het vakje "B" aanvink dat de zoekopdracht wordt uitgevoerd op het pad "C:\pad B"

Ik heb geen oplossingen om je te brengen. Open misschien een ticket bij de hotline parallel aan het forum.

Hallo
Ik denk dat we een variabele moeten maken om aan het selectievakje te hangen om een ander veld aan te sturen.
Ik test en dit en post het resultaat

Re
Misschien eenvoudiger door te kijken, plaats een vervolgkeuzelijst zoals het pad van de zoekmap en wijs naar een lijst die beide paden bevat of plaats ze handmatig in de lijsteigenschappen.

2 likes

Niet slecht! Ik zal dat testen :slight_smile:

Het werkt inderdaad goed! En denk je toevallig dat het mogelijk is om een derde hoofdletter te maken die tegelijkertijd naar "pad A" en "pad B" zoekt?
Ofwel door de mogelijkheid te hebben om beide gevallen uit de lijst van de zoekkaart te selecteren, ofwel door via de PDM-lijst een aaneenschakeling van twee strings te maken :slight_smile:

Hallo
Niet mogelijk voor zover ik weet

1 like

Hallo

In het slechtste geval kun je altijd de gemeenschappelijke wortel van de 2 paden of zelfs de locatie van de kist toevoegen. De zoekopdracht zal noodzakelijkerwijs langer duren (en nog steeds niet eens zeker omdat dit allemaal een eenvoudige SQL-query is en geen echte Windows-zoekopdracht), maar het zou moeten werken.
In het geval van het vastleggen van @Cyril_f zou het C:\TDM_PROD_TEST\

1 like

Hallo
@froussel is de verwerkingstijd afhankelijk van de grootte van de basis.

1 like

Ja, dat wilde ik doen, maar helaas heb ik andere mappen in de root waar ik niet naar wil zoeken :confused: