Voor de PDM heb ik een zoekkaart die ik heb aangepast, ik wil er graag een maken voor onze kopers en dat er alleen de pdf of dxf is die wordt weergegeven in relatie tot het productnummer. Ik heb geprobeerd 2 keuzerondjes te maken, een die ik "pdf" noemde en de andere "dxf", zodat ze de ene en/of de andere kiezen, maar het werkt niet. Als iemand me zou kunnen verlichten.
Hallo Ik heb een tijdje geleden (jaren) hetzelfde systeem gedaan als jij, maar ik heb veel geworsteld. Ik moest een variabele toevoegen aan alle datakaarten in de "PDF"- en "DXF"-bestanden en andere niet-SW-bestanden. De waarde van deze variabele wordt aan hen toegewezen wanneer ze worden gemaakt via een automatische overgang in de documentworkflow. Om mijn leven gemakkelijker te maken, is de gemaakte variabele een "gratis variabele", wat betekent dat deze kan worden gewijzigd zonder het bestand uit te pakken.
Voor de bestaande bestanden was ik genoodzaakt om de lijst met alle bestanden uit de kluis te extraheren via de MyPDMTool "DataRecovery" -tool, de bestanden op type te sorteren (dankzij de Excel-formules), er in de Excel-tabel de waarde aan toe te voegen die overeenkomt met hun type, en vervolgens alles opnieuw te injecteren via DataRecovery.
Ik weet niet of het een heel duidelijke verklaring is, misschien hebben anderen minder verwrongen ideeën dan de mijne.
Afgezien van de oplossing van Pierre S, zie ik het niet. Merk op dat dit mogelijk is met een domme export in Excel van de lijst met bestanden in de kluis en een Excel-macro die de vrije variabele invult (ik deed dit op onze kluis om een kaartcriterium toe te voegen dat oorspronkelijk niet aanwezig was).
Dank u voor uw antwoorden. Het is echt jammer dat het niet configureerbaar is. Ik wacht nog even af als er andere antwoorden zijn, anders zou ik de methode van Pierre S. doen.