Hallo
Is het mogelijk om een zoekkaart in PDM te maken op basis van de status in een bestandsstroom?
Bedankt
Hallo
Is het mogelijk om een zoekkaart in PDM te maken op basis van de status in een bestandsstroom?
Bedankt
Hallo
Ik denk niet dat het haalbaar is, aangezien de keuze van de gegevenskaart alleen verband houdt met de locatie van het bestand en de extensie ervan. Aan de andere kant kan er elementen van de gegevenskaart worden weergegeven/verborgen op basis van de waarde van een variabele, via het menu Command Logic in de kaarteditor. Het is daarom noodzakelijk om vooraf de naam van de staat in een variabele op de kaart te kopiëren . Misschien voldoet dit aan uw behoefte?
Hallo
Gebruikt verschillende tabbladen en schakelt het selectievakje Variabel gecontroleerd in.
Op deze manier kunt u het tabblad weergeven op basis van de status van een variabele.
Jerome
Hallo, bedankt voor je antwoorden,
Romain.jouanny en Todesco, ik heb geen variabele met betrekking tot de status van mijn bestand in de feed, het is een overgang, het is een verificatieverzoek.
Het bestand bevindt zich dus tussen de status "Creatie" of "Wijziging" en de status "Geverifieerd"
Hallo
U zegt: Dus het bestand bevindt zich tussen de status "Creatie" of "wijziging" en de status "Geverifieerd"
U moet dus een variabele hebben met de status waarmee u uw tabbladen kunt beheren.
Voeg er anders een toe die u bij elke overgang bijwerkt
Jerome
Todesco,
Ik weet niet waar je het over hebt als je schrijft "beheer je tabbladen"
Ik heb het over de lipjes van de carters van de PDM
Hieronder vindt u de zoekkaart op basis van het type project, beheerd door de variabele die het opslaat.
De tabbladen hebben dezelfde naam als de inhoud van de variabele.
Jerome