Hallo
Ik ben bezig met het maken van een product/subfamilieproduct/productboom
Voor elk van de product-, subfamilie- en productmappen heb ik een submap waarmee ik documentatie met betrekking tot deze familie, subfamilie of product kan groeperen.
Ik wil graag ophalen in auto in de bestandskaart van deze documentatie in twee variabelen de info van de mappen waarin deze bestanden zijn opgeslagen
Bijvoorbeeld: - Ik heb een document in de map van de productfamilie geplaatst, dus ik heb de waarden van twee variabelen 1 en 2 van deze map " productfamilie " in twee variabelen 5 en 6 van de doc-kaart geplaatst
: - Ik heb een doc in de doc map gezet onder productfamilie, dus ik heb de waarden van twee variabelen 2 en 3 van deze " product subfamilie " map in twee variabelen 5 en 6 van de doc map gezet
: - Ik heb een document in de productmap van het document geplaatst, dus ik heb de waarden van twee variabelen 3 en 4 van deze map " product " in twee variabelen 5 en 6 van de documentkaart geplaatst
Ik heb een kaart gemaakt die goed werkt voor het laagste niveau met behulp van de mapgegevenskaartvariabelen
Het punt is dat de mapping anders is, afhankelijk van of het product, de subproductfamilie of de productfamilie is, ik zou drie verschillende kaarten nodig hebben waarin ik een andere mapping maak. Tot dusverre goed...
Maar het probleem is waar deze kaarten op te slaan??
Inderdaad, om ervoor te zorgen dat alle " product doc" mappen een kaart hebben, moet ik de pdm-kaart opslaan in de hoofdmap en het is hetzelfde voor de andere twee kaarten.
Dus ik eindig met de bovenste map met drie kaarten die geldig zijn voor alle mappen, wat betekent dat niets zal werken
Is het mogelijk om andere voorwaarden toe te voegen dan de verlenging voor de toepassing van een kaart?
of
Is het mogelijk om voorwaarden toe te voegen aan een kaart:
als variabele X=A dan variabele Y =foo
als variabele X=B dan variabele Y=tata
Dit zou me in staat stellen om een enkele kaart te maken die, afhankelijk van of het een product-, familie- of subfamiliedocument is, een andere toewijzing toepast.
In de hoop dat ik duidelijk ben geweest, wat me enorm zou verbazen//