In tekeningen: hoe kunnen we 2 aanzichten waarop er pauzes zijn opnieuw uitlijnen? Hoe maak ik weergaven afhankelijk?
Hallo
Klik met de rechtermuisknop op de weergave, eigenschap en vink "Onderbrekingen afstemmen met bovenliggend" aan
Hallo
Klik in een van uw kinderweergaven met de rechtermuisknop op Eigenschappen en vink 'Onderbrekingen afstemmen op bovenliggend' aan.
Edit: Te laat:)
Van wat ik heb gezien,
Je moet je eerste weergave maken, dan maak je je pauze, en pas dan kun je je geprojecteerde weergave maken en de pauze zal worden gemaakt volgens je oorspronkelijke weergave.
Het laat zien dat, zelfs als je als eerste antwoordt, het beste antwoord niet vanzelfsprekend is!
Oh ja, dus dat is niet cool :/
Normaal gesproken wordt het beste antwoord gegeven aan degene die het als eerste geeft!
Hartelijk dank Rim-b ;(
Ja maar niet altijd het geval en ik heb er meerdere keren bewijs van
vraag de poster van de vraag om de wijziging aan te brengen via notitie CM @ Clementine
@+
Het is niet erg voor mijn persoonlijke geval, ik jaag niet op punten. Maar inderdaad, omdat deze site gebaseerd is op het behalen van punten, denk ik dat we zeer waakzaam moeten zijn over de toekenning van het beste antwoord.