Hallo
Is het mogelijk om een berekening onder GPS uit te voeren met een multi-body onderdeel zonder door de assemblage te gaan met een Booleaanse operatie?
Bedankt
Fijne dag
Hallo
Is het mogelijk om een berekening onder GPS uit te voeren met een multi-body onderdeel zonder door de assemblage te gaan met een Booleaanse operatie?
Bedankt
Fijne dag
Hallo, dit zou een tijdelijke oplossing zijn om de GAS-licentie (Generative assembly structural analysis) aan te schaffen, de simulatiemodule voor assemblages.
Ja en nee, het hangt allemaal af van wat je wilt berekenen. Ik ken bijvoorbeeld veel mensen die mechanisch gelaste assemblages ontwerpen onder catia met behulp van multibodies. Hierdoor kunt u een correcte weergave in de 2D hebben zonder dat u een assemblage hoeft te doorlopen.
Trouwens, dat is precies het doel van de manoeuvre, ik wil de berekening doen onder een mechanisch gelast samenstel. Het is dus waar dat ik geen gesoldeerde connector tussen de lichamen kan plaatsen, maar voor pre-sizing is het acceptabel.
Hallo
GPS neemt standaard alleen de inhoud van de Main Body, dus je hoeft alleen maar de Main Body te reserveren voor de berekening door kopieën samen te stellen met links van je verschillende Bodies