Ik voer een statische berekening uit op een mechanisch gelaste oppervlakteconstructie en ik moet de lasnaden modelleren in COMPATIBLE. Er verschijnt echter een waarschuwingsbericht:
"Mesh onmogelijk, Het aantal knopen dat de kraalprojectie beschrijft, moet op elke te lassen steun hetzelfde zijn. Gebruik de optie om gaasranden vast te leggen bij het toevoegen van buigspanning aan de tweede steun. Controleer of de curveprojectie EN het vastleggen van de knooppunten WAREN geslaagd."
Dus ik beperk de betreffende randen en ik wijs ze een bepaald aantal knooppunten toe met een bepaalde spoed op de twee te lassen oppervlakken, maar de foutmelding blijft bestaan.
Hallo, een oplossing om het probleem te omzeilen zou kunnen zijn om door een neutraal formaat te gaan om slechts één lichaam te hebben: exporteren in SAT- of IGES-formaat en dit bestand vervolgens opnieuw importeren.
Bedankt voor je snelle answer.PL, maar ik heb de beperkingen van het doorlopen van een oppervlakteassemblage met schaaleigenschappen op elk element. Ik kan dus niet overschakelen naar een neutraal formaat.
Ik heb net de procedure uitgevoerd die in de tutorial wordt aangegeven, maar wanneer u de eigenschap van de soldeernaad bewerkt, is deze standaard ingesteld op "niet compatibel" en wordt de "compatibel" die u zoekt grijs weergegeven... :(