Hallo, ik probeer een tekening te maken om van 3D naar 2D te gaan, en hier is de fout die ik heb:
De afbeelding kan niet worden geconstrueerd, dus probeer de schaal van de weergave en het detailniveau in de weergave Eigenschappen te verkleinen.
Nou dat zegt genoeg, ik moet de resolutie verlagen. Maar waar?
Laat me uitleggen wat ik aan het testen ben:
Ik doe een externe desktopverbinding, waardoor ik een krachtige computer kan hebben en verbinding kan maken met een laptop en de serverbronnen kan gebruiken om Catia-applicaties te starten (VDI in RDP)
Als ik het lokaal start, werkt het perfect, maar als ik het start in RDP (remote desktop connection) krijg ik de foutmelding. Catia start, alles werkt, maar het is wanneer ik deze tekenmanipulatie doe dat het niet meer werkt, ik heb een rood vak.
Externe Catia-fout: Probeer de schaal van de weergave en het detailniveau in de weergave van Catia-eigenschappen te verminderen.
Ik heb de resolutie gewijzigd, ik heb een paar opties in Catia aangeraakt, er verandert niets.
Ik kan het niet zien... Ik begrijp het niet, als het lokaal werkt, omdat het een beeldverschuiving is, werkt het normaal gesproken. Natuurlijk niet... Ik begrijp het niet.