Ik moet tekeningen maken van 3D-bestanden die de afmeting al laten zien in de vorm van een annotatie. .
Ik denk dat het is gemaakt met de module "3D Functional Tolerancing and Annotations".
Is het volgens u mogelijk om deze annotaties op de 3D op te halen, zodat wanneer ik een tekening genereer, de afmetingen verschijnen en ik geen taak hoef te herhalen die al is gedaan?
Hallo, ik ben niet op de hoogte van het kunnen ophalen van de "Dimensies" (3D-annotaties gemaakt in FTA) in een CATDrawing, we gebruiken de module daarvoor:
2D-lay-out voor 3D-ontwerp
Te laat antwoord: ik heb genoten van de sneeuw (geen mobiele telefoon of computer), alleen de ski's
Bewerken:
Ik heb deze module niet, alleen FTA, dus de afbeelding komt uit het DS-document
gt22 het commando voor het automatisch genereren haalt schetsbeperkingen, extrusiewaarden, zakwaarden enz. op, maar niet de 3D-dimensionering die van de FTA-module is gemaakt.
De FTA-module is gemaakt om de 3D direct te dimensioneren en de Dimension (PMI) kan worden opgeslagen in het Step-bestand, of de viewers (3dxml, enz.).
De beperking van deze dimensie is dat, in tegenstelling tot een plan waarbij elke gemaakte weergave een gedefinieerde dimensie heeft. Het uitlezen van een 3D-model met een FTA-afmeting garandeert niet dat de eindgebruiker al uw afmetingen heeft gevonden (verborgen bijvoorbeeld op de bodem van een put)
Om dit te doen, zijn er extra modules om een 3D-beoordeling te maken (een soort opeenvolging van platen (aanzichten)) en 2D-lay-out voor 3D-ontwerp om de standpunten vast te leggen alsof het een 2D-plan is