Wow voor CSWE, je moet 5 examens hebben gehaald! Succes!
Om in aanmerking te komen voor het CSWE-examen, moet een kandidaat beschikken over:
Geslaagd voor het CSWP-examen
Met succes geslaagd voor ten minste vier van de CSWP-examens voor geavanceerde onderwerpen (plaatwerk, lassen, verharding, matrijsgereedschappen en tekengereedschappen)
Ik wilde weten, wat deze certificeringen professioneel brengen, en waar vragen we erom als we al dan niet meer solidworks onderhoud hebben de prijs als het wordt betaald?
Het is kort geleden dat ik ze heb aangenomen, maar ik heb een paar maanden geleden gesolliciteerd naar een andere functie en het feit dat ik gecertificeerd was, "speelde" om een interview te krijgen.
Bovendien wisten ze niet van het bestaan van de certificeringen, maar het stelde hen gerust over het competentieniveau.
Het is nog een snaar op zijn boog.
Er zijn voorbeelden van examens beschikbaar, de prijs van de passages, het certificeringsnummer kan op internet worden geverifieerd door middel van flashcode, ... Het laat zien dat het nog steeds representatief is voor een niveau van beheersing van het spel en niet gratis wordt gegeven.
Ik ben geslaagd en heb dit jaar de CSWE gehaald. Het is puur design op geavanceerde functies: scannen, bewerken van assemblageonderdelen, filets, revolutie en carrosseriebediening.
Voor wie SolidWorks regelmatig gebruikt en vooral allerlei functies gebruikt, is het niet al te ingewikkeld.
Uit mijn hoofd geloof ik dat het examen alleen in het Engels beschikbaar is.