We voegen een week van competitie toe voor degenen die willen deelnemen aan de ontwerpuitdaging met als thema "het opnieuw uitvinden van de muis van de ontwerper van morgen"! Je hebt tot 28 september:) Al 2 voorstellen per @greg, wie durft het aan??
Heel goed nieuws, het stelt me in staat om voor verschillende elementen te zorgen. In mijn geval had mijn deelname goed moeten zijn voor dit weekend, maar we gaan geen nee zeggen tegen nog een week!
Helaas zal ik niet deelnemen aan de wedstrijd (ik weet dat het moeilijk voor je is, maar " huil geen nee ", want er zal toch een winnaar zijn) omdat voor het systeem waar ik aan denk, solidworks bijna nutteloos is omdat 98% ervan elektronica en software is. Ik zou Visualize nodig hebben om het systeem in werking te laten zien.
Het blijkt dat ik de Old Enterprise Space-muis dagelijks gebruik en dat de meeste functies dezelfde functies in solidworks dupliceren met de muis- /schermsnelkoppelingen. Als gevolg hiervan gebruik ik alleen de Fit-toets die het object opnieuw centreert in het midden van het actieve scherm. Als ik opnieuw een 3D-muis zou moeten kopen, zou ik genoegen nemen met de SpaceMouse Wireless (of de Croq$oft surface dial die ik gebruik op mijn draagbare werkstation met touchscreen). Daarnaast heeft de spacemuis een groot nadeel, namelijk dat niet iedereen dezelfde handgrootte of vingerlengte heeft. Als kleine hand en vingers niet erg lang en een beetje groot zijn, moet je de centrale peddel loslaten om op de knoppen te klikken. Zelfs ik, die grote handen heb, moet de peddel loslaten, om eroverheen te gaan zonder hem aan te raken. Hoe zou de muis eruit zien (als @greg hem wilt maken, geef ik hem de CdC)?
Geen zorgen en geen druk;) Als je het kunt, is het geweldig, zo niet, dan is het voor de volgende keer! (We hopen dat het schema minder druk zal zijn!!)