De ontwerpuitdaging rond het thema van de nieuwe myCAD-mascotte heeft velen van jullie geïnspireerd! Een dikke proficiat aan alle deelnemers voor hun betrokkenheid en hun werk, het onderwerp is inderdaad niet eenvoudig...
Ik zie echter dat de teamgeest en de vriendelijkheid van de gemeenschap je nog steeds evenveel inspireren: je kleine mascottes toveren een glimlach op je gezicht en dat is al essentieel! Ontdek de voorstellen: myCAD Challenge 2022: Stel je de nieuwe myCAD-mascotte voor
Verdomme, ik dacht dat ik had gelezen dat het tot 24 december was... Ik heb lang geleden een mascotte gemaakt, maar ik worstel met het ontwerp van sommige onderdelen...
Oh verdomme, sorry... Ik ben er echter zeker van dat het tot 9 december heeft geduurd voordat de winnaars hun cadeaus voor Kerstmis hadden U kunt uw ontwerp nog steeds publiceren, zelfs als het niet is voltooid zoals u wilde, het belangrijkste is dat u uw idee begrijpt
Hallo @Lynkoa15 Het is niet het bestandstype dat het probleem is. Het is de ober die wispelturig is. Hij had me een tijdje opgelucht voordat hij zich verwaardigde de bestanden (png en zip) te accepteren. Ik weet niet of het de preview-bestanden of de zip waren, maar na verschillende pogingen is het eindelijk gelukt. Misschien gaat de upload mis en beschadigt het bestand van tijd tot tijd.
Hallo @Lynkoa15 , Inderdaad, de site gedraagt zich, in de toekomst zullen we het type formaat dat we willen voor de uitdagingen opnieuw specificeren! Bedankt @Sylk voor het antwoord
Gefeliciteerd allemaal, 27 voorstellen voor de wow challenge!! De selectie zal niet gemakkelijk zijn... De jury komt om 11 uur bijeen om te beslissen over de winnaars, met de hulp van enkelen van jullie die ons je keuzes hebben gestuurd! PS: @Sylk uw voorstel is bijgewerkt Bedankt voor uw deelname!
Resultaten in de namiddag!! Veel succes aan iedereen! Coralie
Bedankt @DoubleL , je creaties zijn ook zeer geslaagd! Het is leuk om fantasie te hebben, maar je moet ze ook kunnen modelleren, wat je heel goed hebt kunnen doen. Goed gedaan.
PS: Ik heb een grote twijfel over mijn logo, ik zie dat het uiteindelijke model niet is gepasseerd in de viewer dus ik vraag me af of ik mijn laatste zip (met de schone prt inclusief ronde versie en de platte versie) mijn 1e uitdaging correct heb verzonden, dus ik ontdek (en lijd) de eigenaardigheden en grillen van de server. Ik zal het in ieder geval voor een andere keer weten.