Summer Design Challenge: de grote winnaars!

De zomeruitdaging zit erop! Felicitaties aan de deelnemers die ons hebben doen dromen van een vakantie met hun prachtige ontwerpen:) Ontdek het podium zonder verder uitstel: 

1e plaats : @DoubleL en zijn Organizer barbecue ! Bravo @DoubleL, deze opvatting doet ons watertanden... En het resultaat is nog steeds even uitzonderlijk! Het gevoel voor detail is indrukwekkend! @DoubleL wint de elektrische barbecue:)

2e plaats : Het is @anthony.ribella en het ontwerp van de uitgeruste campingstoel ! Bravo :) Wat een geweldig idee om comfort en ecologie te combineren! Een praktisch ontwerp voor wie graag nieuwe horizonten ontdekt zonder elektrische apparatuur te missen ;) @anthony.ribella wint een hangmat! 

3e plaats: Dit is de opvatting van @morin.vincent.math, Las Palmas

Een ingenieus idee voor wie van de zeebodem houdt: neem je opvouwbare vinnen overal mee naartoe! Bravo @morin.vincent.math :) Je wint een opblaasbare zitzak voor op het strand! 

Proficiat aan alle deelnemers voor hun geweldige ideeën die ons aan de vakantie hebben doen denken! Tot ziens in september voor een nieuwe (een beetje speciale) uitdaging voor de start van het schooljaar, stay tuned;) 

Fijne feestdagen voor degenen die er al van genieten, en veel succes voor degenen die er naar uitkijken:)

Coralie 

2 likes

Hallo

Proficiat aan de winnaars.

Vriendelijke groeten

1 like

Hallo

Proficiat aan de winnaar!!

Fijne vakantie

1 like

Proficiat aan de winnaars. En aan de deelnemers. Hele leuke ideeën.

Nogmaals, ik betreur het dat ik mijn concept niet heb kunnen voltooien om deel te nemen. Het is jammer dat ik goede ideeën heb (een beetje subjectieve mening, dat geef ik je toe), maar nooit de tijd om ze af te maken...

1 like

Felicitaties aan de winnaars en aan alle deelnemers.

Fijne vakantie.

@+.

AR