Ontwerp uitdaging D-3!

Hoi allemaal
De ontwerpuitdaging voor de mascotte loopt ten einde! Wie wint er een tv, een Switch-console of een aangesloten horloge voor Kerstmis?! :santa:
Antwoord volgende week! :trophy:
Wat is in de tussentijd je favoriete mascotte? myCAD Challenge 2022: Stel je de nieuwe myCAD-mascotte voor , de keuze zal niet gemakkelijk zijn...

Fijne dag voor iedereen en veel succes voor degenen die nog aan hun mascotte werken!:slight_smile:
Coralie

1 like

Ja, :confounded: :confounded: :confounded: ik zal een volledig onvoltooide versie van mijn mascotte moeten indienen... Dit zal slechts een onvolledig overzicht zijn dat geen recht doet aan mijn project. Ik zal proberen in woorden uit te leggen wat ik niet heb kunnen illustreren.

Ja nou, het is nog niet klaar... In plaats van tijd aan het model te besteden, is het 1 lood geweest dat ik mezelf gek heb gemaakt om mijn mascotte in te dienen!! De server loopt achter en laat me crashen firefox ... Ik ben niet gelukkig.

We hadden de wedstrijd eigenlijk al eerder naar deze nieuwe server moeten overzetten.

Eindelijk is het voorbij. Het is geen schande. :hot_face:

Hallo @Sylk ,
Sorry voor deze verspilling van tijd... we weten dat de myCAD-site grote problemen heeft met de traagheid waar we aan werken :worried:
In ieder geval gefeliciteerd met je creatie en bedankt voor je werk aan de mascotte!! :clap:

1 like

Hallo @Coralie dank je.
Zodra de inzending is voltooid, zijn er geen bugs meer bij het bewerken. In ieder geval door de tekst te redigeren. Ik zal zien wanneer ik de bestanden bijwerk.

Mijn logo is geüpdatet met de definitieve versie.
Ik had er ook een basis bij voor 3D-printen, maar geen tijd om dat af te ronden.

Hallo @Coralie Tot hoe laat kunnen we onze voorstellen indienen/bijwerken??

Ik was in staat om een completere versie van mijn mascotte in te dienen, maar...

RAAAH NAAN, de deadline is verstreken terwijl ik mijn definitieve inzending (3D) aan het valideren was... :sob: :sob: :sob:
Was lynkoa maar niet zo langzaam :tired_face: :tired_face: geweest, het was een kwestie van seconden...

Welnu, als de jury de printbare versie nodig heeft, blijf ik tot hun beschikking.