De ontwerpuitdaging met als thema "stel je een nieuw fietsaccessoire voor" eindigde afgelopen weekend! Er zijn 6 voorstellen gedaan op SOLIDWORKS en CATIA om het dagelijks leven van fietsers te verbeteren; Een dikke proficiat voor al deze originele creaties die laten zien dat de fiets meer kan zijn dan alleen een vervoermiddel!
Er zijn hele mooie ontwerpen gemaakt, proficiat allemaal! Ontdek de grote winnaars zonder verder uitstel:
3e plaats : @ll met zijn "fietsmaaier" ontwerp dat de 3e plaats wint! Een origineel ontwerp waarmee u kunt fietsen terwijl u voor uw tuin zorgt; Gefeliciteerd aan @ll die een aluminium waterfles en een paar tactiele handschoenen heeft gewonnen!
2e plaats : @DoubleL en zijn "retro/knipperende" ontwerp, een ontwerp dat de veiligheid van fietsers garandeert ! Gefeliciteerd met deze prachtige prestatie met een ultrarealistische weergave! Gefeliciteerd aan @DoubleL die een rugzak en een pomp wint!
1e plaats : @tonio.booster met zijn "opvouwbare zonnepanelen" ontwerp dat de eerste prijs wint, een mountainbike! Dit functionele, originele en ecologische idee heeft onze jury over de streep getrokken! Goed gedaan!
En want als je liefhebt, tel je niet mee, volgende uitdaging volgende week! Heb je een idee van het thema?
Wat een idee voor het volgende thema betreft, zou een geschiedenis van de reeds behandelde thema's nuttig zijn om ze niet opnieuw voor te stellen, of integendeel om ze opnieuw "up-to-date" voor te stellen.
Ik ben dol op de opvouwbare zonnepanelen en als je een energieterugwinningssysteem toevoegt dat werkt tijdens de afdalingen, heb je enkele uren elektriciteit in nomadische modus.
@Coralie Sorry voor de off-topic kleintje, maar je doet nog steeds kleine tutorial / truc wedstrijden? Ik heb een manier gevonden om een kleine "bug" te omzeilen, dus als je het nog steeds doet, kan ik net zo goed wachten op de volgende.