Golden Tech 2024 Special Design Challenge: kies je sport!

Hoi allemaal

Je hebt nog maar een paar dagen om deel te nemen aan de design challenge :muscle:
Ter herinnering: uw helmen moeten vóór de avond van 15 december op het platform worden gedeponeerd!

Zorg er bij nieuwe deelnemers voor dat u naar de reeds geselecteerde headsets kijkt om ze niet 2 keer te reproduceren (zie de instructies eerder in het bericht)

Veel succes aan iedereen!!
Coralie :grinning:

Hoi allemaal!
Laatste stuk om mee te doen!! Waar ben je? :star_struck:

Weer een geweldige en magnifieke prestatie! :clap:
Bravo @DoubleL

1 like

Bedankt @fred ik kan niet wachten om de andere voorstellen te zien

Ik denk niet dat ik tijd heb om iets goed te doen.
Sorry...

Hallo
Sorry, maar ik zou ook geen tijd hebben. Misschien de volgende keer
Fijne dag voor iedereen en mooie reals

Hallo

Bijna klaar met de realisatie, ik ga beginnen met inrichten. Het zou dus klaar moeten zijn voor vrijdag.

Goede richting voor iedereen en veel succes voor het laatste stuk

Niko

2 likes

Het is hetzelfde, ik heb bijna geen tijd meer en ik zal een onvoltooide creatie moeten inleveren... Jammer!

Hallo

Ik heb een probleem om deel te nemen aan de wedstrijd, ik kan geen bestand in zip voor de kijker.
Iemand zou me kunnen helpen, want ik begrijp niet waarom. en ik heb het gewoon vandaag om het te verzenden.
Bij voorbaat dank

Ik denk niet dat het werkt met een rits voor de kijker

We zijn momenteel aan het kijken waarom de zip-map niet werkt!
@DoubleL je er nog nooit een hebt aangetrokken?

Ik heb een Zip voor de algemene map, maar niet voor de viewer

En wat doet het als je opneemt? Is het een paginawisselaar? Ik kom terug op dezelfde pagina alsof ik een fout had gemaakt!

Ik denk dat het ook afhangt van de internetbrowser die je gebruikt, ik weet dat ik vroeger problemen had met Firefox, nu gebruik ik Chrome

ok ik zal zien met chroom. Bedankt

hetzelfde op chrome, aan de andere kant krijg ik deze melding "Het 3D CAD-bestandsveld is verplicht".
terwijl ik ofwel de rits of een 3D-drirect zet.

probeer misschien een stap te zetten of u STL

Werkt ook niet! :pensive:

Ik heb 7-ZIP gedownload omdat ik win rar gebruik om te proberen. Als ik nu het zip-bestand plaats, wordt me gevraagd wat het hoofdbestand is dat ik selecteer. Als ik opsla, doet het hetzelfde met mij "Het 3D CAD-bestandsveld is verplicht".

En als je een busonderdeel als een kubus plaatst, werkt het dan? Gewoon een niet-geritst SolidWorks-onderdeel