myCAD Mascot Design Challenge: de winnaars!

Hoi allemaal

Gefeliciteerd met deze mooie eindejaarsuitdaging die een groot succes was!! Je hebt 27 mascottes gemaakt, de een nog mooier dan de ander! Felicitaties aan jullie allemaal voor dit ongelooflijke werk en voor jullie betrokkenheid bij de gemeenschap :slight_smile:

De keuze was niet gemakkelijk... Het kostte ons meer dan een uur en 10 mensen om het podium te bepalen, dus bravo! Deze uitdaging is bovendien symbolisch omdat het je toekomstige mascotte is :blush:
Er is veel werk verzet, proficiat aan alle deelnemers!

Ontdek nu de grote winnaars!

3e plaats : Het is de kleine @S_Fanf die de 3e plaats wint! Gefeliciteerd :clap: Deze ronde, schattige verschijning verleidde de jury! Deze kleine man die klaar staat om de gemeenschap te helpen, heeft altijd een glimlach op zijn gezicht! Goed humeur, het is het symbool van de Bravo-gemeenschap :slight_smile: ! Je wint een thrill box voor 1 tot 4 personen :slight_smile:

2e plaats: Het was de mascotte nr. 3 van @DoubleL , het kleine gele schroefje dat de 2e plaats won! :clap: Dit kleine nootje met een verwoestende glimlach verleidde de jury :slight_smile: Goed gedaan! Dit kleine hulpmiddel is ook het symbool van de gemeenschap! Je wint een Garmin smartwatch!

En tot slot... op de eerste plaats staat @Sylk en zijn CADx-ontwerp dat bovenaan het podium staat :trophy:
Dit prachtige ontwerp in de vorm van een gloeilamp heeft alles om te behagen: het verlicht de gemeenschap, helpt hen en vindt oplossingen, wat een goed idee! Het respect voor het grafische handvest en de weergave zijn onberispelijk, bravo bravo :clap: Je wint een televisie, een Nintendo Switch-console en het Mario Karts Deluxe-spel!

Wat vind je van de @communauté?

Nogmaals gefeliciteerd en bedankt voor al deze mascottes, wat een geweldige baan :slight_smile:
Laten we elkaar volgend jaar weer ontmoeten voor nieuwe ontwerpuitdagingen!!

De @gagnants, ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd :wink:
Goedemiddag, Coralie

6 likes

Gefeliciteerd aan alle deelnemers, ik hou van de winnende mascotte, gefeliciteerd @Sylk

4 likes

Felicitaties aan de deelnemers, en felicitaties aan de grote winnaars.
@+.
AR

4 likes

Hallo
Proficiat aan alle deelnemers en felicitaties aan @S_Fanf, @DoubleL en @Sylk voor hun plaats op het podium :slight_smile:

5 likes

Hallo @ alle @Coralie @DoubleL @A_R @Rim-b
Hartelijk dank aan iedereen en aan de jury. Ik ben zo trots op deze creatie en op de eer die je me bewijst door ervoor te kiezen :sob:
Gefeliciteerd @DoubleL en @S_Fanf, je creaties zijn zo leuk :smiley:
Ik kan niet anders dan @Zozo_mp bedanken die enorm heeft bijgedragen aan het CADx-genre , dankzij de leuke woordspeling die hij met CADix heeft gemaakt. Ik was tevreden met het behouden van alleen de X, het vrouwelijke symbool. Het idee van de gloeilamp was hetzelfde, maar nogal mannelijk (codenaam myScott), met een ander accessoire.

:smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts:

Edit: Ik had het al eerder gedaan, maar ik vergat bijna ALLE deelnemers te feliciteren en hen ook te bedanken voor hun exotische fantasie. Ik had niet zoveel diversiteit en creativiteit verwacht (nog minder van mij), het was een echte dierentuinwandeling :star_struck: Dank je wel!

7 likes

Proficiat aan alle deelnemers!
Ik geef toe dat de creatie van @Sylk prachtig is!
Nogmaals gefeliciteerd.

3 likes

@Sylk bekend is, is het de schildpad die vaak als eerste arriveert. Laatste bericht, eerst toegekend.

Het enige probleem is dat je met een televisie, een Nintendo Switch console en het Mario Karts Deluxe spel misschien niet meer op het forum komt, ook al zit je bij ons aan de knoppen

Goed gedaan!
Gesigneerd ZZ

4 likes

Dank je wel @Zozo_mp

Nou, in feite heb ik al een Nintendo Switch en MK8 :confounded: :confounded: :flushed: , dus ik had zeker liever een OLED Switch en een ander spel gehad, bijvoorbeeld, maar zo is het, ik betwijfel of het onderhandelbaar is. Het zal zijn om aan te bieden. (edit: Oh, maar ik vergat de mogelijkheid van multiconsole games! Mario kart is zeker beter in multiplayer)
De tv daarentegen komt op het juiste moment, ik zal eindelijk mijn huidige in de werkplaats kunnen gebruiken (ik zal me iets minder alleen voelen voor mijn CNC's).

En gefeliciteerd met je niet-classificeerbare creatie. Verdomd origineel.

Ik hoef me geen zorgen te maken (of misschien doe ik dat wel :stuck_out_tongue:) over mijn aanwezigheid onder jullie, mijn dierbaren.

3 likes

Voor de lol, de geboorte van CADx (geboren myScott die CADx werd... hum ja ik weet het... " Elke gelijkenis met een mode-effect is puur toeval "). :sweat_smile:
CADx_birth

Het is normaal om de foto's van de kleine aan het gezin te laten zien :kissing_closed_eyes:

3 likes

MDRRR!! Ik was er zeker van dat ik een plaats op het podium had. We baden hier in het toppunt van creativiteit. Ik had mijn collega's op het werk moeten vertellen dat ze moesten inklokken bij de jury, want er waren nog 5 plaatsen over.

2 likes

Hallo @YCO

Sorry :flushed: : Het is waar dat geen enkel voorstel het podium zou hebben verdiend.

1 like

Felicitaties aan de winnaars voor hun geweldige prestaties :beers::beer::beers::beer:

5 likes