Speciale kerst Design Challenge

Daar gaan we weer! 

We trappen de festiviteiten (alweers!) af met een nieuwe ontwerpuitdaging met kerstthema! 

De kerstman komt binnenkort bij elk van jullie thuis, maar met welk vervoermiddel zal hij je dit jaar je cadeaus brengen? 

Stel je de nieuwe slee van de kerstman voor! 

Je kunt zijn traditionele slee volledig opnieuw uitvinden door de vorm aan te passen, vleugels, motoren, straalmotoren, wielen toe te voegen!   

Op het spel staan de 3 winnaars ontvangen: 

- Een elektrische scooter voor de 1e plaats

- Een telescoop voor de 2e 

- een bedrade muis voor de 3e plaats 

Je hebt tot 24 december de tijd om je ontwerp in te dienen op het platform! De winnaars worden op 29 december :) bekend gemaakt

IK DOE MEE !

Veel succes aan iedereen! 

Coralie 

4 likes

Hallo Coralie,

Wederom jammer voor mij is het niet mogelijk om tijd vrij te maken om deel te nemen aan deze challenge... Misschien tot een andere keer, fijne dag.

@+

AR.

1 like

Hallo A.R, 

Bedankt voor je niet aflatende enthousiasme voor uitdagingen, ik weet dat het einde van het jaar altijd erg druk is...  

Voor volgend jaar zal ik een uitdagingsschema voor het hele jaar maken, zodat je jezelf van tevoren beter kunt organiseren:) Ik denk dat het makkelijker voor je zal zijn! 

Fijne dag en veel succes!!  

Coralie 

3 likes

Hallo weer Coralie,

Inderdaad bedankt @+.

AR.

D-16 voor het einde van de kerstuitdaging!!  

De kerstman rekent op jou om zijn nieuwe slee te ontwerpen! Al een online voorstel, wat wordt het jouwe?

BEKIJK HET VOORSTEL 

Veel succes aan iedereen, 

Coralie