Hoi allemaal
Nu de eindejaarsfeesten snel naderen, wat is er dan beter dan een kerstuitdaging om in de stemming te komen?
Ik stel een ontwerpuitdaging voor rond het thema:
" Je mooiste kerstcreatie "
Kerstballen, besneeuwde landschappen, verlicht chalet, slee van de kerstman, versierde open haard... Laat ons dromen met uw kerstontwerpen!
Deze uitdaging moet worden voltooid op de SOLIDWORKS- of CATIA-software
De selectiecriteria zijn als volgt:
Op het spel staat dat de winnaar een kerstpakket van de Grande Epicerie de Paris (fles champagne en eten) wint ter waarde van € 150
Je hebt tot de avond van 31 december 2024 om deel te nemen! Laattijdige voorstellen worden niet in behandeling genomen
Om deel te nemen, ga hierheen: Christmas Challenge 2024 - myCAD by visiativ
Fijne dag en succes met deze nieuwe uitdaging! Coralie
6 likes
Sylk
2 december 2024 om 10:27
2
Hoera! SW zal ons nog steeds de ballen geven, maar voor één keer zal het voor ons plezier zijn.
6 likes
Sylk
3 december 2024 om 11:34
3
Het plezier van het geven, het plezier van het ontvangen.
Ik heb zoveel dank ontvangen,
5 likes
Bravo en bedankt @Sylk !! Dat is de definitie van gemeenschap!
3 likes
Coralie
17 december 2024 om 07:49
5
Coralie
17 december 2024 om 15:47
6
1 like
Sylk
17 december 2024 om 17:27
7
Ik heb geen inspiratie...
1 like
Coralie
18 december 2024 om 08:36
8
Hallo @Sylk Hier zijn enkele inspiraties voor jou Houten beeldjes, sneeuwvlok, dennenbal, kaarsen en dennenboom...
Ik hoop dat dit je wat ideeën zal geven
2 likes
Sylk
18 december 2024 om 11:29
9
De vraag die ik mezelf stel is of het "functioneel ", " haalbaar " moet zijn, of dat het puur visueel en esthetisch kan zijn, kortom gewoon een weergave?
Coralie
18 december 2024 om 11:31
10
Voor deze uitdaging zullen we ons vooral baseren op de esthetiek van het ontwerp!
1 like
Het enige wat je hoeft te doen is iets van zijde te maken!
1 like
Sylk
20 december 2024 om 10:10
12
Ik heb mijn idee gevonden, maar nu moet ik het doen... En ja @Le_Bidule , als ik kan, voeg ik zijde toe