Halloween-uitdaging: de grote winnaar!

Hoi allemaal 

Zoals jullie allemaal al hadden verwacht, zijn hier de resultaten van de speciale Halloween-uitdaging! Alle voorstellen zijn verschrikkelijk geweest en de keuze wordt steeds moeilijker...!  

Onze SOLIDWORKS-experts hebben besloten en de grote winnaar is @gedup en zijn "Lynkocha-ha-ha-lloween" ontwerp

Het ontwerp overtuigde de jury met zijn originaliteit en vakmanschap: elk onderdeel van de set is volledig op SOLIDWORKS ontworpen. 

Proficiat aan @gedup die 1 cadeaubon van 100€, 5 kg snoepjes en 1 zakje Lynkoa goodies hebben gewonnen! Gefeliciteerd! 

Speciale vermelding ook voor @Franck.ceroux voor zijn vreselijke ontwerp, het was ingewikkeld om tussen jullie te kiezen.... En nogmaals een dikke proficiat aan alle deelnemers voor jullie mooie (en vreselijke) ontwerpen! 

BEKIJK DE VOORSTELLEN 

Tot ziens bij de volgende uitdaging met kerstthema, wat denk je dat het onderwerp zal zijn? 

2 likes

Hallo allemaal,

De experts in Charbonnière-les-bains  zijn opnieuw geslaagd in hun missie  (bedankt voor hun keuze natuurlijk).

Bravo voor de uitstekende voorstellen van de andere kandidaten.

Tot binnenkort, zeker, voor een nieuwe uitdaging rond het thema sneeuwpoppen, mevrouw Claus, elfjes of cadeautjes?

(voor deze volgende uitdaging cadeau voor elke deelnemer... is dat niet Coralie!? ...HAHAHA )

Gedup

2 likes

Bravo @gedup 

Geweldige realisatie met alle Lynkoiaanse logo's en een geweldige weergave met de interne verlichting van de 6holes.

@Frank.ceroux voor je spinnenkaart die ik op het oog heb voor de volgende uitdaging

Vriendelijke groeten

2 likes

Hallo

Congratulations@gedup ik ook op jou zou hebben gestemd, alles is er, de pompoenen, het kasteel, het kerkhof, de vleermuizen, de skeletten, enz....

Een zeer mooie prestatie die uit de gewoonte is van onze mechanische ontwerpsoftware.

@Zozo_mp Zolang het de juiste is, gaat het goed met me (het boze oog zuigt).

2 likes

Hallo @franck.ceroux 

Natuurlijk is het, goede voet, goed oog!     ;-)

1 like