CHALLENGE START UP: Waar sta je?

Hallo Lynkoa gemeenschap:)

De Start Up challenge eindigt nu over 1 week! @DoubleL opende de bal met een prachtig ontwerp, de "MultiTool" voor degenen die het nog niet hebben gezien!!  https://www.lynkoa.com/contenu/multitool

En jij, waar ben je?!  

We zijn ons ervan bewust dat deze uitdaging niet gemakkelijk is, en met het oog op de beloning denken we eraan om 1 week vertraging aan de uitdaging toe te voegen om een kans te geven aan de laatste deelnemers die willen deelnemen aan de race voor de 3D-printer

Wat denk je?  :)

Hartelijk dank en veel succes aan de deelnemers!!  Coralie :) 

3 likes

Echt heel succesvol: de multitool

Het is bijna een Zwitserse hamer zoals het mes met dezelfde naam.
Heel slim en praktisch voor bouwmensen of de doe-het-zelver die nooit weet waar hij net zijn laatste gereedschap heeft neergelegd.

Het is lang geleden dat ik zoiets innovatiefs op dit gebied heb gezien. Ik zeg ook een zeer grote felicitaties voor de weergave van de afbeeldingen en de keuze van kleuren.

Vriendelijke groeten

3 likes

@Coralie

Ik zou niet meedoen aan deze challenge omdat ik werk boven mijn hoofd heb en ik mijn uren al twee maanden niet heb geteld.
Maar ik lig nog steeds in een hinderlaag voor de volgende uitdaging of uitdaging.

Vriendelijke groeten

3 likes

Hallo @Zozo_mp

Ja, deze MultiTool is inderdaad zeer geslaagd, hij verdient al onze felicitaties! Ik kan niet wachten om de volgende voorstellen te zien:)

Geen zorgen over uw deelname, de volgende is welkom!!  

Ik dacht eraan om een juryteam samen te stellen #Lynkoa voor de volgende uitdaging, ik weet dat sommigen van jullie geïnteresseerd zijn in de uitdagingen, maar geen tijd hebben om deel te nemen, dus ze zullen deel uitmaken van de jury! :) Ik vertel je er meer over in de volgende challenge!

Coralie 

2 likes

Hallo @Coralie 

Idem te veel maar echt te veel werk overweldigd door overweldigd, absoluut geen tijd.

Moge de kracht met je zijn.

3 likes

Hallo @Coralie 

Net als mijn collega's, ik verdrink...

2 likes

@Coralie

Geweldig idee van het juryteam#Lynkoa

Vriendelijke groeten

2 likes

Hallo Coralie,

Sorry hetzelfde voor mij!

@+.

AR

1 like

@tous, ik begrijp dat het je niet aan verlangen ontbreekt! Uitdagingen kunnen ook veel tijd in beslag nemen... We houden onze vingers gekruist voor de volgende :) 

Coralie 

2 likes

@Coralie ,

Van mijn kant werk ik oh 5 uur extra 's middags en ik werk elke zaterdagochtend en ik denk dat het zo  zal blijven tot minstens Kerstmis.

Moge de kracht met je zijn

1 like

Hallo

Voor mij zit ik nog in een creatieve periode, 

Ik kom dicht bij het einde voor dit weekend!

Als student zijn de afgelopen twee maanden druk geweest met werk, het is waar dat een extra week goed zou zijn om je in staat te stellen de druk van deze uitdaging te verlichten, vooral na zoveel uren die je eraan hebt verzameld. Als je liefhebt, tel je niet mee!

Fijne dag voor jou,

Lodewijk

1 like

@OBI WAN, @louis.emonin, inderdaad deze periode is druk van wat ik zie!!  

Ik heb het gevoel dat deze extra week geen weigering is!! Veel succes aan iedereen, 

Coralie 

2 likes