Ik ben op zoek naar een model van onderdelen in pdf waarop ik het veld "hoeveelheid" kan wijzigen om bestellingen rechtstreeks op de pdf te plaatsen. Zonder dat je voor elke bestelling terug hoeft naar Solidworks.
Het veld zou leeg zijn bij het opslaan als een pdf en zou kunnen worden bewerkt als op een pdf-formulier.
Ik weet niet of ik helemaal duidelijk ben. Maar ik wil gewoon weten of het mogelijk is om een veld in te voegen dat kan worden gewijzigd na het opslaan in pdf (zoals voor een formulier)
Ik heb dit gevonden, http://help.solidworks.com/2020/french/SolidWorks/sldworks/t_insert_fillin_area.htm?format=P&value=
maar ik begrijp niet hoe ik het pdf-veld kan krijgen (de 3D = niet belangrijk voor mij)
De voorgestelde link is een formulier voor een 3D-pdf, ik denk niet dat je een formulier in een pdf kunt maken van een Solidworks-lid van het Europees Parlement, zonder door een pdf-editor te gaan en een veld op de gewenste locatie opnieuw te maken.
Een oplossing zou zijn om een woordbestand te maken door de overzichtsafbeelding en het veld in te voegen. Daarna weet ik niet hoe ik een invulbaar veld in de pdf van Word moet hebben...