Met Excel gevuld epdm-veld

Hallo

Onder SW heb ik een assemblage met x onderdelen waarnaar wordt verwezen onder epdm
Elke kamer heeft een gegevenskaart met een variabel ERP-nummerveld  .

Ik heb een exel-bestand met het ERP-nummer ingevuld voor al deze documenten.

Hoe geef ik de ERP-nummerparameter in elke kamer door?

Ik heb geen beheerdersrechten!

Hallo

Je kunt het in macro doen. Heb je enige kennis?

In SW of VBA macro?

In de 2 gevallen weinig kennis, maar ik kan het proberen als het niet te ingewikkeld is

Hallo

Er bestaat een myPDMtools-tool, DataRecovery

http://www.lynkoa.com/store/mycadfr/mycadtools.html

A+

Hallo

MyPDM-tools is bij ons alleen mogelijk in admin.
Ik was op zoek naar iets + eenvoudig.

Als het ERP-veld kan worden hersteld in een stuklijst, kunt u een naam met een kolom voor dit veld invoegen. (vul / tabel / nomenclatuur in, dan voegt u uw ERP-codeveld toe als dit niet in uw standaardnomenclaturen staat)

Als uw onderdelen zijn uitgecheckt, kunt u de eigenschap wijzigen door te dubbelklikken op het BOM-vak dat in uw 3D-assemblage (of MEP) is ingevoegd en SW werkt de eigenschap in het onderdeel bij.

Als je een manier hebt om je SW-nomenclatuur en je Excel-bestand op dezelfde kolom te sorteren (bijvoorbeeld het plannummer), zit je in dezelfde volgorde, dus het kan vrij snel gaan op het niveau van kopiëren en plakken.

Ik heb het net geprobeerd onder SW 2014: je kunt kopiëren / plakken multi box als je hetzelfde aantal cellen geselecteerd in SW en Excel. Dus als het je lukt om een exacte sortering te maken, is de manipulatie in 2 klikken gedaan :-)

Zonder admin-rechten kun je anders veel anders doen, denk ik.

Hallo

Bijgevoegd is een bijbehorend codefragment voor Excel. Werkt alleen op bestanden als u bewerkingsrechten hebt voor de staat waarin het geselecteerde bestand zich bevindt.

updatefile.txt

Hallo

Dank u voor uw antwoorden.

De eenvoudigste is de froussel , waarvoor geen externe software (beheerdersrechten) of macro's nodig zijn om te testen. Aan de andere kant dacht ik niet dat de SW --> epdm-link zo eenvoudig was.
Iedereen met een knip- en plakwerk wijzigt Plan Nr., Aanduiding, Teller...

Hallo

De SW --> Epdm-link is inderdaad vrij eenvoudig, maar om te zeggen dat iedereen de waarden van de variabelen kan wijzigen ...

De beveiligingskant wordt beheerd aan de Epdm-kant en, afhankelijk van de instellingen en de rechten die aan gebruikers en/of groepen worden gegeven, is het gemakkelijk om ervoor te zorgen dat er geen variabelen meer kunnen worden gewijzigd zonder een bepaald proces te respecteren, zodat de waarden die in SW zijn gewijzigd, mogelijk niet in aanmerking worden genomen wanneer het bestand in Epdm wordt gearchiveerd.

Vriendelijke groeten.

1 like