Ik maak Word-documenten die velden bevatten die gekoppeld zijn aan de PDM-gegevenskaart (bijvoorbeeld: projectnummer, dealnummer, enz.). Dus ik heb deze velden (variabelen) in de eigenschappen van het woord gezet. Op mijn werkplek werkt het, op de werkplekken van mijn collega's verschijnen de velden niet, alsof ze niet eens in het document stonden. Heeft iemand enig idee waarom?
Is de test uitgevoerd met een standaardwaarde voor elk van uw velden? Heeft u de aanwezigheid van de velden gecontroleerd met behulp van het Alt+F9-commando in Word op de computer van een collega?
Nee, de waarde wordt overgenomen van de gegevenskaart van de map, dus deze is "aangepast". Ik heb net een lead gevonden: wanneer ik op het werkstation van een collega het bestand uitpak en de velden bijwerk, deze keer wordt de waarde goed weergegeven. In feite heb ik op mijn computer een macro die alle velden bijwerkt wanneer ze worden geopend, die de anderen niet hebben. Zonder het bestand uit te pakken, is het echter niet mogelijk om de velden a priori bij te werken. Kunt u dit met een parameter beheren?
Hallo Als u een macro hebt, moet u deze implementeren voor alle gebruikers. Zonder uitpakken is het nog steeds mogelijk om de inhoud weer te geven, maar in theorie als het bestand is opgeslagen met de "opgeloste" velden, zou het zonder enig probleem aan andere gebruikers moeten worden weergegeven. Als u daarentegen alleen door de gegevenskaart gaat, worden de velden in Word niet automatisch ververst, dus moet u het per macro forceren (ofwel in de normal.dotm die elke keer wordt gestart wanneer een bestand wordt geopend of rechtstreeks in het Word-bestand dat in de kluis wordt gebruikt).
Het lijkt een beetje logisch dat EPDM een bestand dat niet is uitgepakt niet kan bijwerken, toch??? Zelfs op SW wordt EPDM gedwongen om bestanden uit te pakken en te archiveren om revisies te mounten.