Champs re recherche tuto?

Hoi allemaal

Ik doe een zoekopdracht in het zoekvak ' tutorial  zoeken' bijvoorbeeld: Tekening en in het prijszoekvak   allemaal en ik krijg als antwoord tutorials die aanwezig zijn bij de opening (de zoekopdracht werkt niet) heb je een idee of een link naar een tutorial die uitlegt hoe het werkt.

Bedankt voor je antwoord,

André

Hallo

doe je dit onderzoek met behulp van Solidwoks? Wat is uw behoefte?

Ik ben op zoek naar tutorials over tekenen in de lyncoa tutorials en niet in het solidworks help-menu

Is dat wat je bedoelde met hulp bij solidworks?

.

Ja dsl, ik heb te snel getypt... Ik denk niet dat die er zijn voor leden van het Europees Parlement

Ik begreep het net, er was gewoon geen tutorial toen ik op zoek was naar tekenen, maar als ik typ in view zijn er tal van tutorials over tekenen.

Heeft u een idee van een zoekwoord om de weergave en al deze entiteiten in een achtergrondkaart te kopiëren, vond ik verplaatsen, maar nog niet kopiëren.

Bedankt voor het antwoord

Bedankt voor het antwoord

Dsl Ik was uit, ik begrijp de vraag niet echt. Hoe breng ik de standpunten van de leden van het Europees Parlement naar voren??? Aan de rechterkant in de werkruimte zijn er verschillende gekleurde pictogrammen en ik denk dat het de 3e of 4e is, er zijn alle beschikbare weergaven van het onderdeel of de assemblage... Klik er dan gewoon op en sleep op de MEP

Waar ben je precies naar op zoek?

Hoi allemaal

Ten slotte ben ik op zoek naar hoe ik een weergave kan kopiëren naar een tekening die ik zojuist heb gewijzigd door entiteiten + anotaties toe te voegen.

Ik heb een afbeelding geplaatst met de stappen die ik volg, om duidelijker te zijn

etap1a4.jpg

Ik heb nog een vergrote afbeelding geplaatst

etap1a4.jpg

Maak een schets in de kamer en zet je aantekeningen erop en sluit de schets. Dan hoef je het alleen maar te laten verschijnen en het zal in elke weergave zichtbaar zijn....

Bedankt voor de info, ik wist niet dat er tekst in de schets zat.