- Ik heb een MEP van een onderdeel dat op een assemblage is gemaakt.
- Ik wil de referentie van de weergave wijzigen zodat deze alleen naar het onderdeel verwijst en niet naar de assemblage (die nooit in het systeem wordt gebruikt...)
In een assemblage laten we alleen het onderdeel vervangen, maar heeft iemand bij een Europarlementariër een idee?
Ik heb geprobeerd in het venster voor het openen van bestanden de verwijzingen te wijzigen, maar sw wil hetzelfde bestandstype hebben (sldasm => sldasm).
PS: zelfs als je de tekening opnieuw moet maken, is de gemakkelijkste manier om het onderdeel in de montage te openen zoals ik je al heb geadviseerd en om je pure onderdeeltekening te maken
als u een enkel onderdeel in een assemblagelid van het Europees Parlement wilt wijzigen, wetende dat het lid van het Europees Parlement overeenkomt met 3D, moet u absoluut door 3D gaan
Door gebruik te maken van SW Explorer werkt het, je kunt een assemblage vervangen door een onderdeel. Welnu, bij het openen van het MEP, aangezien dit niet de geïmporteerde afmetingen zijn, worden ze niet langer geassocieerd met het onderdeel (ik heb pech vandaag). Het komt er dus op aan om het opnieuw te doen of bijna (we behouden de meningen) ... Maar het werkt nog steeds.
@bart: Ik zie niet echt je oplossing. Op de MEP zijn de andere componenten (van deze tijdelijke assemblage) al verborgen. Maar de tijdelijke vergadering moet verdwijnen omdat er nooit naar wordt verwezen in de systemen (behalve deze Europarlementariër).
@Bart. Uw oplossing werkt heel goed ... in het geval van een mechanisch gelaste. Je set is uit één stuk gemaakt. En je moet er een bepaald stuk in kiezen. (je hebt een .prt bestand in het kort)
Maar hier, in het geval van een .asdm, betwijfel ik ten zeerste :D