Onze verbinding met de EPDM-server is automatisch en is gekoppeld aan de WINDOWS-gebruikersnaam, zodat de verbinding automatisch is wanneer de pc opstart.
Als ik momenteel de verbinding verbreek, is de verbinding verbroken, maar als ik op opnieuw verbinden klik, wordt de normale gebruiker direct teruggezet zonder mij iets te vragen.
Zou het mogelijk zijn om de automatische verbinding bij het opstarten te behouden zoals nu, maar als ik deco zodra ik begin in staat zijn om de gebruiker te kiezen.
omdat ik momenteel gedwongen ben om naar het EPDM-beheer te gaan en de verbindingsinstellingen te wijzigen om uit te loggen en de gebruiker te kiezen, en als ik klaar ben, ga ik terug naar het beheer en zet ik de standaardinstellingen terug
Hallo Nee, niet mogelijk, het is het een of het ander. Van mijn kant heb ik geen automatische verbinding om te kunnen glippen wanneer dat nodig is op een ander account om dezelfde instellingen te hebben als de gebruikers.
Om te automatiseren, moet u een vba-macro of een zelfstandig programma maken (er zijn voorbeelden op de API-help). Ik heb geen Visual Studio, dus ik kan geen uitvoerbaar programma maken. Blijft macro in SW of Excel zoals u kiest
Als het gaat om het beheren van het beheerdersaccount, zou een truc zijn om dit account te verbinden met een andere machine (meestal een van de EPDM-servers). Met de automatische verbinding op afstand (het kan de MDP's onthouden), zou dit de dagelijkse invoer van ID's vermijden.
Ik zag dat wanneer ik in de EPDM-beheerder de automatische verbinding uitschakel, de waarde in het register " AutoLogin " naar 0 gaat en wanneer ik het aanvink, gaat het naar 1.
Ik heb een script gevonden om de automatische verbinding uit te schakelen en een om het opnieuw te activeren:
Er wordt goed rekening gehouden met mijn waarde in het register en deze verandert goed. maar als ik in de administratie kijk verandert het hem niet, hij is degene die het overneemt en dus mijn 0 op 1 weer terugzet als ik weer wil inloggen
Laatste vraag, wanneer u verbinding maakt met het register, is dit dan onder uw gebruikersaccount? Als dit niet het geval is, moet u de ID van het beoogde gebruikersaccount vinden. Aan de andere kant lijkt het mij dat deze parameter niet gerelateerd is aan de sessie, maar aan het werkstation (het is een globale instelling)
Ja, ik sta onder mijn gebruikersaccount. En ja je hebt gelijk in het EPDM-beheer, de automatische verbinding is een globale instelling voor iedereen, het is niet gekoppeld aan een gebruiker
Er moeten dus sleutels zijn in HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\SolidWorks \Application\PDMWorks Enterprise\ of rechtstreeks in HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\SolidWorks\Application\PDMWorks Onderneming\