Hallo
Ik wil graag op een oppervlak van een kamer de kleur wit aanbrengen met een afbeelding erop.
Om de afbeelding op de voorkant in te voegen geen zorgen, maar aan de andere kant kan ik geen witte achtergrond krijgen.
Het wit van SolidWorks is grijs (zie afbeelding).
Hallo
Klik gewoon op het gezicht en dan is er aan de rechterkant het tabblad met de kleurenbal, dan zoek je ernaar en als je eenmaal hebt gevonden, dubbelklik je erop en de kleur wordt op het gezicht toegepast.
Je moet kiezen in de armaturen om het in de 3D te laten zien; de andere zijn te zien wanneer u PhotoView 360 gebruikt
Hallo
Het is onvoldoende lichtintensiteit die ervoor zorgt dat het oppervlak er grijs uitziet wanneer het wit wordt verklaard.
Twee oplossingen:
-
speel met de intensiteit van de lichten, die alle objecten in het model zullen beïnvloeden;
-
of eenvoudiger op de lichtsterkte van het lichaam of het oppervlak zelf, in de " geavanceerde " eigenschappen van de boom van verschijningen.
Het oppervlak gedraagt zich dan als een lichtbron, zonder effect op de rest van de ruimte.
Vriendelijke groeten.
Bedankt voor het antwoord @ac_cobra_427
Jouw oplossing werkt, de voorkant wordt wit maar als ik mijn logo invoeg wordt de voorkant weer grijs...
Aangezien dit twee verschijningen zijn, denk ik dat mijn afbeelding de witte neonkleur verplettert
In feite is het alsof het oppervlak zijn eigen lichtbron integreert (min of meer intens neonachtig geplaatst achter het matglazen beeld).