Vraag: Hoe wijzig ik de configuratie van een onderdeel in een assemblage via de onderdelenfamilie?
In mijn assemblage heb ik een vast onderdeel en 4 onderdelen (uit hetzelfde bestand, dus ze zijn hetzelfde) met verschillende configuraties. Ik zou graag in staat zijn om deze configuraties te besturen door middel van de familie van onderdelen. Natuurlijk heeft elke configuratie een andere naam, dus ik denk dat je gewoon een kleine formule nodig hebt om in de header te zetten en de naam van de configuraties eronder.
Ter info, als u niet weet welke naam u moet gebruiken, maakt u gewoon handmatig een of 2 varianten en maakt u vervolgens automatisch uw onderdeelfamilie aan en dan ziet u de naam die u moet gebruiken. Hier, zoals reeds gezegd , MAGNIN. P is $CONFIGURATION@ naam van het stuk.
Dank u voor uw antwoorden. Ja, dat was het, sbadenis, maar ik heb geen idee wat ik moet doen. En ook dank aan stefbeno en olivier42 voor uw vraag/antwoord dat ook een van mijn toekomstige vragen had kunnen zijn, maar ik zou het niet hoeven te stellen.