YP69
1
Hoi allemaal
Ik gebruik een macro met een userform met daarin een lijst met keuzes om de solidworks opties aan te passen aan de keuze van het userform.
1. Ik wil via een macro 2 paden van de ontwerpbibliotheek instellen in de solidworks-opties
Mijn twee paden:
C:\sw-parameter\Design Bibliotheek
C:\04 BOEKENKASTEN\SW\Design Boekenkast

Ik gebruik deze opdrachtregel om een pad toe te wijzen.
boolstatus = swApp.SetUserPreferenceStringValue(swUserPreferenceStringValue_e.swFileLocationsDesignLibrary, "C:\parametre-sw\Biblio design")
Ik zie niet in hoe ik twee paden moet aanleggen, heb je een idee?
2. Ik ben op zoek naar een verversing van de ontwerpbibliotheek in de

Bij voorbaat dank.
Vriendelijke groeten
Yannick
Hallo. Probeer het volgende:
boolstatus = swApp.SetUserPreferenceStringValue(swUserPreferenceStringValue_e.swFileLocationsDesignLibrary, "C:\parametre-sw\Biblio conception;C:\04 BIBLIOTHEQUES\SW\Bibliotheque conception")
YP69
3
Hallo
Ik heb zojuist gevonden voor punt nr. 1, we moeten een "; " tussen de verschillende paden
boolstatus = swApp.SetUserPreferenceStringValue(swUserPreferenceStringValue_e.swFileLocationsDesignLibrary, "C:\sw-parameter\Biblio design; C:\sw-parameter")
Aan de andere kant zit ik nog steeds vast op punt nr. 2: de ontwerpbibliotheek vernieuwen
Iemand een idee van welke command line te gebruiken?
Alvast bedankt voor uw feedback
YP69
4
Bedankt Jerome, voor je feedback, het bevestigt dat de regel code die ik had toegevoegd de juiste was.
Aan de andere kant zit ik nog steeds vast op punt 2 : Ververs de ontwerpbibliotheek.
Heb je een idee?
Bij voorbaat dank.
Proberen:
swApp.RefreshTaskpaneContent()
Verbinden