Hoe wijzig ik de ingebouwde viewer in het EPDM-voorbeeld?
De standaardviewer is Edrawing, maar we kunnen AutoCAD 3D-onderdelen niet correct weergeven (ja, AutoCAD doet 3D).
We slagen erin om de viewer van de externe weergave te wijzigen (rechtsklikken, bekijken), maar we kunnen degene die in EPDM is geïntegreerd niet wijzigen.
(het lukt ons om het bestand bij de eerste bezichtiging te bekijken (afbeelding 1), maar als we erop klikken, verliezen we de visualisatie (afbeelding 2))
Is het defect hetzelfde als u Edrawing gebruikt zonder ePDM te doorlopen?
Het doel is om te proberen vast te stellen of het probleem afkomstig is van ePDM. Omdat we oude ontwerpen hebben in DWG 3D en Edrawing kunnen we ze visualiseren zonder deze bug.
Nee, het defect treedt niet meer op wanneer wij Edrawing gebruiken.
Maar het lijkt erop dat het uitvoerbare bestand Edrawing van de externe viewer (door met de rechtermuisknop te klikken, weergave) en het interne uitvoerbare bestand van de Windows-structuur niet hetzelfde zijn. Na hoe dit te wijzigen....
een vraag. Is er geen andere viewer om te installeren via autocad?
buiten EPDM, had ik het probleem op mijn mac (en ja autocad is de enige die 3D op Mac doet) zodra ik een bestand met preview wilde zien (native systeem naar de mac wanneer je een bestand selecteert en op de spatiebalk drukt) had ik fouten of een lege pagina.
De oplossing was om autocad te verwijderen en als gevolg daarvan nam edrawing het over.
Ik denk dat we moeten zien in de server als er niet 2 viewers te installeren, of misschien op de computer die het bestand leest dat zou een keuze te maken van viewer en die zou de verkeerde kiezen!!
@Gerald, dus er is een goede vraag.... Ik geef toe dat dit deel van de computer me een beetje blokkeert .... Ik zal je binnenkort meer vertellen na de terugkeer van SolidWorks!