Het is je in ieder geval gelukt om iets acceptabels te doen
en wie van + is geleerd een aantal suptiliniet van de log
Zoals ze zeggen, zijn er verschillende manieren om in Rome te komen
@+ ;-)
Het is je in ieder geval gelukt om iets acceptabels te doen
en wie van + is geleerd een aantal suptiliniet van de log
Zoals ze zeggen, zijn er verschillende manieren om in Rome te komen
@+ ;-)
Hallo
dus vanmorgen heb ik de tijd genomen om naar de cam- en cameV2-bestanden te kijken, dus de eerste is onvolledig in vergelijking met mijn behoefte, de achterkant van de keel is niet evenwijdig aan de grond, maar de tweede is correct.
Dit zijn twee methoden die erg op elkaar lijken, want als de curven niet op dezelfde manier worden verkregen, komt het op hetzelfde neer (tenminste als ik alles begreep).
Dit ontwerp begint goed te draaien in mijn hoofd en ik ben ervan overtuigd dat het nog eenvoudiger moet zijn. Ik blijf zoeken
Dan hoef je dit alles alleen nog maar te modelleren op OnShape.
Hallo
Hier is het geprinte stuk, ik vind het leuk. Ik zal nog niet kunnen testen hoe het werkt, maar ik denk dat het principe dat ik wilde verkrijgen wordt gerespecteerd.
Dus bedankt allemaal, voor jullie hulp en de tips die me vooruitgang hebben gebracht.
Mooi stuk! Misschien kan een klein veegtje schuurpapier op de baan de AR verbeteren, waardoor wrijving wordt verminderd.
Ik denk dat je het beste antwoord moet geven op GT22, hij had vanaf het begin gelijk.
Fijne dag.
@ droopaille +1
voor uw geprinte onderdeel
De duim omhoog geeft relevantie aan het antwoord
duim omlaag is het gevolg van een onbeschaamdheid op de vraag
verklaarde dat dit antwoord mijn probleem oploste
maakt het mogelijk om direct voor een ander lid met hetzelfde probleem de oplossing te hebben
zonder dat je de hele communicatiedraad opnieuw hoeft te lezen
en welke van + krijgt punten aan de poster van het juiste antwoord en het motiveert een beetje + om te antwoorden
Fijne dag @+ ;-)
Dan...
Het is ingewikkeld om een beter antwoord te geven, want als GT22 inderdaad een goede oplossing gaf, is het voorgestelde bestand niet geoptimaliseerd. Het is ook degene die ik als eerste heb getest en het meest heb bestudeerd.
Tegelijkertijd geeft het a.leblanc-bestand ook een goede maar andere oplossing. En als ik het herlees, denk ik dat franck.ceroux een eenvoudigere oplossing biedt, maar ik heb het niet getest omdat ik niet weet hoe ik met oppervlakken moet werken.
En dan is het uiteindelijk mijn bestand dat het juiste is (trouwens, moet ik het plaatsen? (zo ja, in welk formaat, ik ben op SW2016).
Dus uiteindelijk hebben jullie me allemaal toegestaan om mijn spel te maken en vooral om vooruitgang te boeken. Dus ik kies volgens totaal bevooroordeelde criteria en stem op een mede-Breton, lol.
Oh en ik vergat het beperkingsaspect waarvoor de allereerste post van sylvain.carvalho correct antwoordde, maar die ik nog niet heb getest.
Nou, in ieder geval is het een levendig forum, een beetje verwarrend omdat ik niet zo goed begrijp hoe het werkt en de architectuur, meestal hebben we secties met subsecties ... en het systeem van beoordelen, vragen oplossen etc
Misschien moet je ook door een presentatiebox gaan (waar is die?)
Hallo
Ja graag, plaats uw bestand door op de link onder het tekstvak te klikken, zodat we kunnen zien hoe u dit onderdeel hebt gemodelleerd. Aan de andere kant lijkt het mij dat GT22 in SW 2015 is.
Bedankt
@ leblanc nee ik verbleef in SW 2012 ;-)
Maar het is heel goed mogelijk om een video-opname te maken via het logboek dat op deze thread is geplaatst
http://www.lynkoa.com/forum/import-export-formats-neutres/capture-d%C3%A9cran
@+ ;-)
Ik begrijp de video niet, een screenshot met de functies?
Hier is het deel, maar het is een overdrachtsbestand en ik weet niet of het de nieuwste versie is en ik kan het pas maandag controleren
Hallo
Heeft iemand naar mijn toneelstuk gekeken om erachter te komen wat je ervan vindt?
Als het bij je past, is dat het belangrijkste ;-)
Voor de video die op een andere communicatiethread is geplaatst, kunt u zien hoe u het doet, aangezien u uw hele scherm vastlegt
en laat ook iedereen je stuk zien, omdat het een video is van de creatie van je stuk ;-)
Het is een manier als elke andere om versies voor iedereen zichtbaar te maken, zelfs met verschillende logboeken
@+ ;-)
Hallo
Ja het klopt, ik denk dat het de meest geoptimaliseerde methode is.
Fijne dag
Om af te sluiten, hier is het deel (het onderste) in werking: aan de bovenkant zie je de opkomst en ondergang van de bitoniau.
https://www.youtube.com/watch?v=4ScVGN4W37s
Zeer goede video, we zien het onderdeel niet, maar we kunnen de actie zien
Bedankt voor deze feedback, het is altijd leuk om dingen te zien en een succesvol project waaraan we een beetje hebben deelgenomen
@+;-) een goede + 1 je verdient het
Het stuk is het stuk dat iets eerder over het onderwerp is gedrukt en gepost.
Een andere met de gedemonteerde elementen
http://droopaille.free.fr/Airsoft/M134/IMG_8591.jpg