Hallo
Ik wil graag de Solidworks-zoekopdracht gebruiken, maar in 2020 werkt het niet.
Ik kan de opties / bestandsruimte / invullen, maar het verandert niets, mijn map bevindt zich op een netwerk (is dat waarom?), er wordt goed rekening mee gehouden in de opties wanneer ik valideer, maar als ik het optievenster sluit en ernaar terugga, is het verdwenen ...
Ik heb een gerelateerd onderwerp gezien, maar ik kom er niet verder mee... https://www.lynkoa.com/forum/3d/parametrer-l-outil-de-recherche-solidworks
Iemand een idee?
Cdt.
1 like
Ik heb net een nieuwe test gedaan; en ik kreeg dit door te valideren :/
capture.png
Ik wilde er alleen maar op wijzen, dat in de bestandslocaties, heb ik andere stuffed die linkt naar een pad op het netwerk, zoals de basemaps, dus dat is niet het probleem in mijn ogen ...
Ter info, ik heb gisteravond de 2020 SP2 geïnstalleerd en ik heb nog steeds hetzelfde probleem ...
Heeft iemand dit probleem?
Hallo, ik heb net ontdekt door naar je screenshot te kijken dat er een pad kan worden aangeroepen
Z:\1.9 STUDIEBUREAU/3
Ik bleef zitten met het feit dat de mapnamen geen punten mochten bevatten die door Windows als scheidingstekens worden beschouwd (bijvoorbeeld: toto.xls)
Dus ??? of ik moet stoppen met het roken van tapijt of ik werk mijn kennis bij met punten (en één punt is dat alles en als het dit allemaal is, omvat dit ook de rest)
Vriendelijke groeten
Persoonlijk hebben we dit zoekpad een paar maanden gebruikt op versie 2016 of close en het veroorzaakte veel vertragingen of zelfs crashes. Dus hadden we de stukken geschrapt en in plaats van de stukken te verplaatsen, kozen we voor een nieuwe methode.
Dank u voor uw antwoorden. Ik dacht dat het me tijd zou besparen door rechtstreeks in deze balk te zoeken in plaats van te moeten openen en zoeken naar het gewenste bestand op de normale manier ...
@Zozo_mp: in feite toont mijn scherm het pad dat ik probeer op te nemen. Dit pad met de 1.9 werkt echter heel goed in bestandslocaties voor documentsjablonen, stuklijsten enz., Al het andere in feite... Als ik het wil toepassen op het "zoekpad", registreert het het (zoals op mijn scherm), ik valideer, vraag mezelf in het voorbijgaan om een verhoging die ik denk ondanks dat ik in admin ben, en het sluit dan het optievenster, maar door terug te gaan, wordt het pad verwijderd en alle originele mappen (c:\ solidworks-gegevens\ enz.) worden teruggeplaatst, zelfs als ik ze allemaal verwijder.... Alsof hij hiervoor de oorsprong aan het herstellen was...
@sbadenis, welke nieuwe methode gebruik je?
Cdt.