Hallo
Ik las in een artikel dat solidworks met zijn basisverwijderingsfunctie. heeft niet alles gewist. Er staat nog wel wat informatie in de registers. Heeft u een hulpprogramma dat zorgt voor het verwijderen van de informatie die overblijft.
Hallo
Ik las in een artikel dat solidworks met zijn basisverwijderingsfunctie. heeft niet alles gewist. Er staat nog wel wat informatie in de registers. Heeft u een hulpprogramma dat zorgt voor het verwijderen van de informatie die overblijft.
Hallo
Ik gebruik CCleaner na het verwijderen van Solidworks, dan doe ik een zoekopdracht in de Windows-balk op de partitie waar het is geïnstalleerd *Solidworks* dan verwijder ik alles wat het vindt.
Hallo
Als je wilt, is hier een exe die een beetje gedateerd is, maar waarmee je een SOLIDWORKS-installatie kon opruimen.
https://www.lynkoa.com/contenu/swcleanuninstall-0
Vriendelijke groeten
@jmsavoyat:
Hallo
In het geval van een machine met verschillende geïnstalleerde versies en geëvolueerd: versies 2012, 2013, enz. tot 2018 en vervolgens verwijdering van de oudste versies (er zijn momenteel 2015 tot 2018), kan dit programma dan zonder schade worden gebruikt?