Hoi allemaal
Na veel vruchteloze zoektochten op het net, beproef ik mijn geluk op de fofo.
Ik doe assemblagetests voor een van mijn machines, aangestuurd door een of meer skeletschetsen.
Wat ik op een van hen wil, is dat ik bepaalde belangrijke afmetingen van een schets kan selecteren (bijvoorbeeld alleen een hartafstand van de cilinder en een hoek) en deze definitief zichtbaar op het scherm kan maken, zodat ik ze direct en snel bij de hand heb om mijn assemblage te verplaatsen, zonder ze te gaan zoeken in de schetsen in de boom.
Denk je dat dit mogelijk is? Ter info, ik ben momenteel op SW2021 SP3.
Bij voorbaat dank voor uw antwoorden
Mickaël
Hallo
Maar u kunt met behulp van de afmetingsfunctie direct op de assemblage dimensioneren en zo de belangrijke afmetingen laten verschijnen.
1 like
Hallo ac cobra 427,
Dank u voor uw antwoord.
Ja, ik ben bezig met het maken van verschillende versies, waaronder een met eenvoudige beperkingen tussen subsets. Mijn doel is om de verschillende soorten assemblages en de laadtijden die nodig zijn om de machine te verplaatsen volgens de behoeften te vergelijken. Vandaar mijn vraag over deze skeletschetsoplossing, die mij de "lichtste" / minder hebzuchtige oplossing leek.
Uiteindelijk is het doel om de 3D zo snel mogelijk te besturen via onze Excel-sheet die ook als berekeningsnota dient (ik test PilotAssembly parallel, maar op dit moment ben ik niet echt tevreden)
Mickaël