Nogmaals bedankt voor al uw antwoorden.
Autocad, ik denk dat ik het genoeg onder de knie heb, want nadat ik begon met skateboarden, ben ik zo'n 18 jaar geleden overgestapt op CAD.
Normaal gesproken moet ik ook een persoon van het arbeidsbureau ontmoeten, als onderdeel van het CSP, die me in staat moet stellen een carrièrepad te kiezen.
De laatste tijd, in het bedrijf waar ik werkte (voor 15 jaar, en) vooral de laatste jaren, beheerde ik het dossier van het voorontwerp tot de gedetailleerde plannen (en ook de opvolging van fab. ). De CAD en SolidEdge bevielen me best goed (zelfs de V19). Als "oude ontwerper", en veel zelfstudie, heb ik nog steeds een beetje moeite om de stap van directe creatie in CAD te zetten. Na een paar uitdagingen te hebben gevolgd en eraan te hebben deelgenomen, voel ik mijn vertraging wanneer ik de presentaties van andere deelnemers ontdek en vooral de doorgebrachte en getoonde tijden (van Greg, Benoit.LF, Bart, franck.barraud, sbrousse of flegendre, onder andere bijvoorbeeld).
Vandaag denk ik erover om mijn zelfstudie voort te zetten op SEdge, thuis, evenals op SolidWorks (wat vergelijkbaar lijkt) met mijn pc (in de hoop dat het standhoudt). En vind me een Catia of Creo opleiding met misschien een stage om te manipuleren.
@PL, ik ben het ermee eens dat het niet erg goed is om te veel vergelijkbare snaren op dezelfde boog te hebben, maar mijn wens zou zijn om te volgen, om een zekere continuïteit te vinden, zonder de verkeerde weg te nemen.
Flegendre, bedankt voor het contact, ik heb al eerder contact met hen gehad.
In ieder geval nogmaals bedankt aan jullie allemaal, voor jullie aanmoediging.