Wybór DAO

Witam

Obecnie jestem pod wpływem zwolnienia z pracy, a więc z możliwością uzyskania prawa do dodatkowego szkolenia. Do dnia dzisiejszego, a także przez ostatnie 10 lat, korzystam z oprogramowania Solid Edge (v19) jako projektant maszyn specjalnych dla przemysłu rolniczego w regionie Bordeaux.

Dziś zastanawiam się nad możliwymi wyborami:

Aby uzupełnić swoją wiedzę na temat oprogramowania Solid Edge?

Weź udział w szkoleniu Solid Works?

Zrobić szkolenie Catia?

Twoje komentarze mogą być dobrą radą, która pomoże mi dokonać właściwego wyboru. Dziękuję

Witam

Solidworks pozostaje najczęściej używanym oprogramowaniem. Wystarczy spojrzeć na reklamy, aby to zobaczyć (niestety).

6 polubień

I nie mówię tego, żeby sprzedawać Solidworks, ponieważ pracuję na CREO!

3 polubienia

Witam

Pracuję w branży mechaniki rolniczej. Tak blisko twojego?

Korzystamy z oprogramowania jak większość naszych współpracowników czy podwykonawców.

Życzę Panu/Pani samych sukcesów w rozwoju zawodowym.

3 polubienia

Ponieważ wszyscy pracują i znają Solidworks, zamiast tego wybierz Creo podczas szkolenia.

Pozwoli Ci to wyróżnić się z tłumu i aplikować z niewielką konkurencją do firm, które poszukują użytkowników Creo.

S.B

8 polubień

Witam

W sektorze maszyn specjalnych SolidWorks jest bardzo rozpowszechniony!

Firmy produkujące maszyny rolnicze, które znam w moim regionie geograficznym , również znajdują się na SW.

Powodzenia na przyszłość.

3 polubienia

Witam

Myślę, że adaptacja z jednego oprogramowania do drugiego nie wymaga dużego wysiłku!

Dlaczego więc nie wziąć udziału w szkoleniu SolidWorks Discovery, które jest najbardziej powszechne (aby mieć dobre podstawy i nie dać się nabrać na błędy początkujących) i jednemu z najłatwiejszych do nauczenia, a także dogłębnego szkolenia z innego oprogramowania, takiego jak Catia lub Creo?

Powodzenia!

Edit: Myślę, że po 10 latach korzystania z Solid Edge, szkolenie przyniosłoby tylko minimalne korzyści!