Wybór oprogramowania

Witam wszystkich,

Jestem początkującym w CAD, jestem konstruktorem fortepianów.

Zamierzam opracować instrument, ale napięte struny wywierają na siebie około 20 ton poziomego nacisku.

Używam Solidworks do rysowania (jestem początkujący, potrzebowałbym dobrego szkolenia) i chciałbym wiedzieć, jakie byłoby najlepsze oprogramowanie (lub łatka solidworks) do obliczenia i zaprojektowania metalowej ramy, która wytrzyma to naprężenie.

Znajomy opowiedział mi o oprogramowaniu, które samo skubało bezużyteczne części ramy, tak aby pozostawało tylko to, co było przydatne.

Dziękuję za odpowiedzi.

Najmłodsze dziecko

SolidWorks jest w stanie zoptymalizować projekt

Zobacz ten film między innymi

https://www.3ds.com/fr/produits-et-services/solidworks/solutions-par-industrie/verification-de-conception-et-analyse/

@+

6 polubień

Pełne obliczenia SolidWorks to "Symulacja"

W zależności od wersji możesz go mieć

5 polubień

Zobacz także ten film

https://www.youtube.com/watch?NR=1&v=Iw35bJgHdwk&feature=endscreen

@+

2 polubienia

Na zdjęciach:

2 polubienia

Witam Państwa,

Dziękuję za odpowiedzi, miałem w telefonie przedstawiciela handlowego, który powiedział mi, że istnieje kilka wersji narzędzia symulacyjnego.

A priori, ci ostatni nie podążają za wersjami solidworks, standard nie ma szczególnie standardowej symulacji.

Czy istnieją tańsze konkurencyjne wtyczki? Ponieważ oferuje mi symulację premium, która jest warta bagatela 15 000 €.

Nie jestem na tyle bystry, aby wiedzieć, która wersja jest dla mnie odpowiednia...

Dziękuję

W rzeczywistości istnieje SW Simulation Express i symulacja SW.

SW Simulation Express jest zawarty w standardzie oprogramowania, ale jest bardzo prosty. Pozwala tylko na krótkie zweryfikowanie  rozmiaru.

SW Simulation jest częścią SW Premium (i może Pro), ale rzeczywiście można go nabyć osobno (nie jestem pewien, czy to interesujące).