Hallo
Ik zou graag willen beginnen met illustrator tekenen en ik zou hulp nodig hebben om een goede grafische tablet te vinden die niet te duur is.
Mijn budget: ongeveer 500 euro
Ik heb veel gehoord over de XP-Pen Artist15.6 ( https://www.amazon.fr/XP-Pen-Tablette-Graphique-Moniteur-Artist15-6/dp/B0785682VP ), maar de meningen zijn erg verdeeld, het begint met: Het is perfect, totdat het grote shit is.
Ik hoop dat je me kunt verlichten.
Ik weet dat 500 euro niet enorm is voor een goede grafische tablet, maar ik ben pas 18 jaar oud, dus de middelen zijn een beetje verminderd hè.
Heeft u een tablet om mij aan te bevelen?
Wat dat betreft, een fijne dag verder, en bij voorbaat dank.
Hallo
In relatie tot uw budget is uw keuze verdedigbaar.
Het belangrijkste bij artistiek tekenen is het aantal gevoeligheidsniveaus (8192 niveaus is helemaal niet slecht) dat de stylus mogelijk maakt met betrekking tot de keuze van het penseel of ander object in de software.
Het andere belangrijke punt is een resolutie van 1920 x 1080, met een kijkhoek van 178° die je veel comfort geeft, aangezien je honderden uren voor het scherm zult doorbrengen.
Handig om glazen display schoon te maken
Laatste punt van speciale toetsen en programmeerbaar volgens de software die u vandaag of morgen zult gebruiken, zoals Corel Painter
Daarna is het moeilijk om iets te zeggen over betrouwbaarheid. Dit bedrijf maakt praktisch alleen grafische tablets tegen een betaalbare prijs, dus als het onzin was, zouden ze al lang geleden zijn verdwenen.
Kijk in plaats daarvan naar de nieuwe 16-inch of 22-inch op "It's My Zone". Er moet rekening mee worden gehouden dat met alle menu's, dialoogvensters enz. Je hebt altijd 1/3 van het scherm waarop je niet kunt tekenen. Als je echt tekent, kies dan voor het grotere scherm, je zult zelfs van onderaf niet teleurgesteld zijn
Dat is het en zoals OBI zou zeggen "moge de kracht bij je zijn" en ik zeg "vertrouw op jezelf kleine kever".
Stuur ons af en toe een van je foto's, het zal ons een beetje doen dromen:-) :-) :-)
2 likes