Om onze plancartridges te vullen, gebruiken we aangepaste eigendomsformulieren. We hebben verschillende modellen gemaakt: 1 model voor onderdelen, één voor assemblages en één voor tekeningen. Vandaag wil ik ze wijzigen en een veld "hoofdletteroptie" toevoegen waarmee ik een lijst van 2 tot 10 opties kan genereren waarvan ik de waarden geef die ik wil. Het probleem is dat wanneer ik terugga naar SW en mijn formulier invul, ik slechts één van de opties kan kiezen (geen meerdere keuzes mogelijk omdat elke selectie de vorige annuleert). Zie PJ
Vraag: Is er een manier om meerdere opties tegelijk te kiezen of moet ik het anders doen?
@ AC Cobra 427: We doen dit in de kamer?? dat wil zeggen
@ Frederic: ja het werkt met "checkbox", maar neemt veel meer ruimte in beslag in de vorm, die al erg lang is bij ons (er was slechts een klein deel van het in mijn screenshot). En aangezien ik denk dat ik ongeveer 8 mogelijke vinkjes heb. Maar inderdaad, ik heb misschien niet de andere keuze dan daarheen te gaan.
Wat AC Cobra 427 betekent, is dat het aangepaste onderdeeleigenschappen (.prtprp) gebruikt om planannotaties te vullen, wat normaal gesproken prima is, maar afhankelijk van de behoefte kan het de lay-out (.drwprp) of assemblage (.asmprp) eigenschappen gebruiken.
Anders is het niet mogelijk om meerdere opties te selecteren, u moet selectievakjes of een lijstgroep kiezen.